אברמזון הצטיינה, לויצקי חזרה


משחק אימון: ניצחון לנשים על בריטניה
אורלי קלינגר ,03/08/2010

אחרי שתי שנות העדרות, נבחרת ישראל חזרה לזיסמן. במשחק ההכנה הראשון מבין שלושה שתקיים נבחרת הנשים מול בריטניה השבוע, ניצחה נבחרת ישראל בתוצאה 80 - 69.

נבחרת ישראל 80 - נבחרת בריטניה 69
במשחק הראשון של נבחרת הנשים בישראל מאז אותו משחק היסטורי בו הבטיחה ישראל את המקום הראשון בבית המוקדמות של 2008, פגשה הנבחרת את אותה היריבה. בריטניה, שהקשתה את החיים על ישראל באותו ליל קיץ גורלי, היוותה יריב שקול גם הערב מול תצוגה חלשה יחסית של ישראל.

אחרי מחצית ראשונה צמודה מאד, 39 - 39, מצבה של ישראל החמיר לפני שהוא השתפר. בריטניה הובילה כבר בשש לקראת סיום הרבע השלישי, אבל ישראל לא נתנה לאורחות לברוח. שלשה של קטיה אברמזון העלתה את ישראל ל-58:60 ומכאן ישראל רצה 12 - 0 בעיקר בזכות התעוררות בהגנה וכמה סיומות יפות מצידן של דורי, אברמזון, כהן ודורון. יתרון 76 - 63 הספיק לנבחרת עד לסיום.

קטיה אברמזון סיימה עם 15 נקודות ללא החטאה מהשדה והובילה את הקלעיות. "לא הגענו מוכנות מספיק מבחינת אגרסיביות, מקווה שמחר נשתפר. עם כל משחק אנחנו משחקות יותר טוב, אנחנו לומדות מטעויות וההכנה הזו מאד חשובה לנו", אמרה.

"זו הכנה מצוינת כי אנחנו פוגשים נבחרות מהירות ואתלטיות, וזה היה עקב האכילס שלנו", אמר אלי רבי בסיום. "במחצית הראשונה היה קשה להתמודד עם הפיזיות והאתלטיות, ככל שהמשחק התקדם הצלחנו יותר טוב. זה עדיין לא מספיק טוב לקראת סרביה, בעיקר בהגנה למרות שהיא השתפרה ברבע האחרון", הוסיף. "להמשך אני לוקח מהמשחק את הזה את חלוקת העומס, לא נשענו על שחקנית אחת אלא על מספר שחקניות שתרמו".

בריטניה פתחה את המשחק עם 14 - 9 תוך ארבע דקות. ליעד סואץ קרני בשני סלים הציתה ריצת 8 - 2 שעזרה לישראל לעלות ליתרון 17 - 16 שתי דקות לסיום הרבע, שהסתיים בשוויון. הקצב הואט ברבע השני וישראל נראתה חלודה למדי עם החטאות לא מחויבות מהמציאות. היתרון חזר לבריטיות שהשיגו הרבה יותר נקודות בצבע, 31 - 27, ובנוסף לירון כהן אספה עבירה שלישית. לייני סלווין בשלשה וקטיה לויצקי בצבע מול מיסמאצ' הפכו את התוצאה שוב. שתי הקבוצות המשיכו לא להבריק והתפשרו על החלפת סל בסל, 39 - 39 בהפסקה.

ישראל נראתה רע יותר בתחילת הרבע השלישי. הכחולות לבנות המשיכו לקפוץ במקום לסגור לריבאונד והבריטיות זכו בריבאונד התקפה שהפך לרוב לנקודות בצבע, בעוד ישראל לא הצליחה להגיע לזריקות טובות. לחץ בריטי על הכדור עזר להן לעלות ל56 - 50 עם כשתי דקות לשחק ברבע, אבל ישראל נעזרה בסל של לויצקי ומהלך קשה של סל ועבירה של מירב דורי כדי לצמק ל55 - 56 בלבד.

שלשה של אברמזון וסל של סואץ קרני הפכו את התוצאה שוב בפתיחת הרבע האחרון, 62 - 58, וההתקפה החלה להראות טוב יותר. סל ראשון של כהן במחצית השנייה, ג'אמפ יפה של דורי, שלשה של דורון וסל ועבירה של אברמזון הקפיצו את ישראל ליתרון משמעותי לראשונה הערב, 72 - 63. אחרי פסק זמן הבריטיות לא ניצלו שני ריבאונדים בהתקפה ומנגד ראו את כהן ודורי מגדילות את הפער ל13 וסוגרות את הסיפור.

קלעו לישראל:
קטיה אברמזון 15 נק'
ליעד סואץ-קרני 12 נק', 5 אס'
לירון כהן, שי דורון וקטיה לויצקי 11 נק' כל אחת
מירב דורי 9 נק'
לייני סלווין 6 נק', 6 ריב', 4 אס'
ג'ניפר פליישר 5 נק', 5 ריב'
שותפו ולא קלעו: שירן צעירי, נעמי קולודני וענבר אוריון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();