ענבל שנפר וטלי בן ישי


פ"ת מחזיקת גביע האיגוד!
שי ברק ,17/04/2010

כצפוי, אך בסטייל, כתה הערב פ"ת גביע האיגוד. מחצית שניה טובה, הכריעה את ההתמודדות וסידרה ניצחון כפול נגד אליצור ת"א. שנפר ובן ישי הניפו אל-על תואר ראשון העונה. סיקור מלא בפנים.

הפועל פתח תקווה 79 - אליצור תל אביב 67
(במשחק הראשון 87-71 לפ"ת)
מול אולם מלא הניפה הערב הפועל פתח תקווה את גביע האיגוד.
אמנם שוב ניצחון בהפרש דו ספרתי אך אי אפשר להשוות בין המשחק הראשון לנוכחי. אליצור ת"א, בסגל חסר, ללא שיטרית ושכט, הגיעה למשחק בגישה של "לא להוות תפאורה" ונתנה 40 דקות של מלחמה בלתי מתפשרת, הפעם, פ"ת פשוט היו גדולות עליה.

האורחות היו אלה שפתחו טוב יותר את המשחק ועלו ליתרון מוקדם שנע סביב הארבע נקודות ולא צמח יותר מכך בעקבות החטאות רבות של הקבוצה מת"א. אליצור שיחקה פנימה, ניצלה יום גדול של קסלר, ומחצית טובה של קינדלר ופ"ת נאלצו לרדוף אחרי האורחות. המקומיות הרבו לאבד כדורים, כניראה בעקבות ההתרגשות ולא הצליחו לפתח את המשחק הרגיל שלהן. אחרי יתרון 13:8 לאורחות, עברו פ"ת לשחק על היתרונות שלהן הכניסו את גולד ויחד עם זאבי הפכו את התוצאה עלו ל16:15, ושמרו על היתרון עד סוף הרבע, 20:18.

את הרבע השני פתחה פ"ת עם 7-0, כל הנקודות הגיעו מטל אנקונה, לה היה משחק מצוין הערב. יחד עם אנקונה, היה משחק גדול הערב לטלי בן ישי, השחקנית שמעולם לא זכתה בגביע בקריירה, הגיעה למשחק פצועה ועלתה למגרש עם זריקה אותה קיבלה שעתיים מפתיחתו והצטיינה הערב עם 20 נקודות, 11 מהן במחצית הראשונה.
למרות הפרש 8 נקודות למקומיות, דקות טובות של אליצור לקראת הירידה למחצית בעיקר של קסלר, המצויינת הערב שפשוט סרבה לוותר על שום כדור כולל זינוקים בעקבות כדורים אבודים ומלחמה בלתי מתפשרת מול הגבוהות של פ"ת, ומשחק התקפי טוב של ושלר, חזרו אליצור עד ההפסקה לפיגור מינימאלי 38:36.

Photobucket

עלתה פצועה וקלעה 20 נקודות. בן ישי מחבקת את הגביע הראשון שלה



עם פתיחת המחצית השניה, שלשה של ושלר עוד השוותה את התוצאה ל43:43, אבל כמו שקרה באליצור לא פעם, האוויר פשוט הלך ונגמר במהלך הרבע השלישי, בעקבות הסגל הקצר, ופ"ת ידעה לנצל את הדקות האלה בדיוק, ללחוץ על הדוושה לשחק את הכדורסל החכם בהתקפה ובהגנה, להתמקד ביתרונותיה ולרוץ עד 62:49 בסוף הרבע. אליצור עברו לזרוק מבחוץ, ועזרו לפ"ת להגדיל את יתרונה

ברבע האחרון שהיה נראה כגארבג', הקשתה קסלר, על פ"ת לברוח ועם 13 נקודות ברבע, שהגיעו ממשחק חכם של אליצור שהשאיר את קסלר לבד, או מבצעים אישיים מרשימים שלה, שמרו על הפרש סביר. מנגד שחקניות פ"ת ידעו לשמור על ההפרש הדו ספרתי ולהשיג ניצחון כפול בהתמודדות. מור דיאמנט חתמה את המשחק עם 2 נקודות מהקו, והחגיגות יצאו לדרך.

ביום רביעי ייפתחו משחקי האליפות, בהם פתח תקווה תנסה להשיג את הדאבל.

קלעו להפועל פתח תקווה:
טלי בן ישי 20
טל אנקונה 15
שירי פורת 14
שרון זאבי ושירי גולד 10 כ"א
ליאת ארבל 6
חופית וקסלר ומור דיאמנט 2 כ"א

קלעו לאליצור תל אביב:
אורנה קסלר 27
יפעת ושלר 18
מיטל עובדיה 8
עדי קינדלר 7
קרן מוזס 5
עידית אוריון 2









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();