זרות חדשות לתל כביר ואשדוד
ליאור קלינגר ,09/01/2005

אשדוד החתימה את הסנטרית אוגו אוהא, בוגרת מכללת ג'ורג' וושינגטון ושחקנית נבחרת ניגריה. אוהא היא הזרה השביעית שנוחתת באשדוד השנה. תל כביר החתימה את הגארדית דוניקה הודג'ס מהאל.איי ספארקס במקומה של קאלילה וויליאמס.

מכבי תל כביר החתימה את דוניקה הודג'ס, גארדית מהלוס אנג'לס ספארקס במקומה של קאלילה וויליאמס. הודג'ס (1.75, 22) נבחרה במקום ה-25 בדראפט ה-WNBA האחרון, ושותפה ב-24 משחקים במדי הספארקס, 10 דקות למשחק בממוצע. בקולג' הודג'ס הייתה ידועה בזכות השלשות שלה, היא שיתפה פעולה עם דטרינה ווייט מרעננה הרצליה במשך שלוש עונות. בעונתה האחרונה במכללה קלעה הודג'ס 13.9 נק', הורידה 3.7 ריב' ומסרה 3.2 רס' למשחק.

ההחתמה של הודג'ס, גארדית לכל דבר, היא בגדר שינוי קונספציה בתל כביר. הודג'ס ומזכירה יותר את טאי דילארד מאשר את וויליאמס. וויליאמס אמנם לא נתנה עונה מזהירה במיוחד עם 14.1 נק' –6.3 ריב' למשחק, אבל יכלה לשחק בצבע ולעזור בריבאונד. את התרומה שלה בריבאונד יצטרכו להשלים שרית ארבל ולאנידרה בראון. דילארד והודג'ס יעניקו לתל כביר הרבה מהירות, זו הקבוצה היחידה בליגה עם שתי זרות נמוכות, ושתיהן משחקות בליגה הטובה בעולם.

מכבי אשדוד השלימה את הסגל המחודש עם החתמתה של אוגו אוהא, סנטרית נבחרת ניגריה באולימפיאדת אתונה ובוגרת מכללת ג'ורג' וושינגטון 2004. אוהא (1.93, 22) נבחרה במקום ה-26 בדראפט ה-WNBA האחרון ע"י קונטיקט אבל שוחררה ימים ספורים לפני תחילת העונה.

בעונתה האחרונה במכללה, אוהא קלעה 13.8 נק', הורידה 7.1ריבאונדים וחסמה 3.3 זריקות למשחק. אוהא מצטרפת לברנדי מקיין הרכזת ושון גורטמן הסקוררית באשדוד, והיא הזרה השביעית של אשדוד העונה לאחר שקלי גיבסון, לאטוניה ג'ונסון, קיילה צ'ונס וג'וסלין פן שוחררו בשלב כזה או אחר במהלך העונה. אם ההרכב הזה סוף סוף יתחבר, עדיין לא מאוחר עבור אשדוד להשיג כמה ניצחונות.

עוד פרטים, תמונות וסטטיסטיקה מלאה מהקריירה ניתן למצוא בדפי השחקניות כמובן.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();