פן וגורטמן חתמו בוו.אנ.בי.איי
אורלי קלינגר ,13/08/2004

ג'וסלין פן, הזרה החדשה של הפועל פתח תקווה, ושונזינסקי גורטמן, הזרה החדשה של הפועל חיפה/מוצקין, חתמו בקבוצות WNBA עד סוף העונה. פן בסאן אנטוניו, וגורטמן בוושינגטון.


שון גורטמן וג'וסלין פן, ששיחקו שלוש שנים יחד באוניברסיטת דרום קרוליינה, חתמו לאחרונה על חוזה בליגה הטובה בעולם עד סוף העונה. שתי השחקניות היו הבחירה התשיעית בדראפט, גורטמן ב-2002 ופן ב-2003.
גורטמן שיחקה שנתיים במיניסוטה ופן שיחקה עונה אחת בוושינגטון, ובתחילת עונת 2004 שתיהן נחתכו מקבוצותיהן.

הגארדית של מוצקין, גורטמן (25, 181), הצטרפה לוושינגטון מיסטיקס ב-24 ליולי לחוזה של שבעה ימים. אתמול המיסטיקס הודיעו שהחוזה של גורטמן הוארך עד סוף העונה. "בזמן ש-שון כאן היא הציגה מוסר עבודה חזק, ואנחנו יודעים שהיא תתרום לקבוצה עד סיום העונה", אמרה סגנית נשיא המיסטיקס, ג'ודי הולנד בורטון.


פן (24, 183), הפורוורדית של הפועל פתח תקווה, חתמה אתמול עם הסאן אנטוניו סילבר סטארס עד לסיום העונה. פן סיימה קריירה נפלאה בדרום קרוליינה כמלכת החטיפות בכל הזמנים של קונפרנס הSEC החזק.

ליגת הWNBA נמצאת כרגע בפגרה כדי לאפשר לשחקניות לייצג את ארצן באולימפיאדה. המשחקים יתחדשו בספטמבר, והפלייאוף עשוי להימשך עד ה-16 באוקטובר. אולם לפי המצב בטבלה כיום, גורטמן ופן צפויות להגיע לארץ בזמן לקראת העונה.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();