עוד קמפיין באופק


הגרלת אליפות אירופה לנשים
ספסל ,16/01/2010

במשרדי פיב"א נערכה היום הגרלת הבתים לכל הנבחרות. נבחרת הנשים הוגרלה לבית קשה שכולל את לטביה, סרביה ורומניה. המשחקים יתקיימו באוגוסט. תוצאות הגרלת נבחרות הנשים – בפנים.

נבחרת הנשים של ישראל תחל את מסעה לעבר אליפות אירופה ב14 באוגוסט, וזה בהחלט לא הולך להיות קל. ישראל, ששוייכה לדרג השני, הוגרלה לבית ב' יחד עם לטביה, סרביה ורומניה. ישראל תצטרך לסיים באחד משני המקומות הראשונים כדי להעפיל ליורובאסקט שלישי ברציפות ולזכות בכרטיס לפולין ב2011. עשר הנבחרות שלא יעלו אוטומטית ישחקו בטורניר ההזדמנות האחרונה, שיערך במאי 2011.

לטביה כזכור אירחה את אליפות אירופה האחרונה, הפסידה הרבה משחקים צמודים ומתסכלים ובסופו של דבר החמיצה את רבע הגמר. מאמן הנבחרת הלטבית התפטר לאחר מכן עקב האכזבה, שכן הציפיות מהנבחרת היו לא פחות ממדליה. מהדרג השלישי קיבלה ישראל את סרביה, הנבחרת היחידה מבין נבחרות הדרג השלישי שהשתתפה באליפות בשנה שעברה. מדובר בנבחרת מאד צעירה, שנתנה פייט במשחקי האליפות אך לא הצליחה לנצח אף משחק (בדומה לישראל). הנבחרת הרביעית בבית כאמור היא רומניה, שהשתתפה לאחרונה באליפות אירופה ב2007.

לוח המשחקים:
12.8 - סרביה בבית
17.8 - בלטביה
20.8 - ברומניה
23.8 - בסרביה
26.8 - לטביה בבית
29.8 - רומניה בבית

תוצאות ההגרלה המלאות:
בית א' – איטליה, ליטא, קוראטיה, בלגיה, הולנד
בית ב' – לטביה, ישראל, סרביה, רומניה
בית ג' – טורקיה, הונגריה, בולגריה, פינלד, מונטנגרו
בית ד' – סלובקיה, אוקרטינה, גרמניה, אנגליה

הגרלת הנבחרות הצעירות:
נבחרת העתודה תשחק בבית א' יחד עם אוסטריה, פורטוגל, סלובקיה ויוון. בבית השני יישחקו מקדוניה המארחת, אנגליה, הונגריה, צ'כיה ובלגיה. האליפות תקיים בין ה15 ל25 ביולי.

נבחרת הנערות תשחק בבית ד' יחד עם מונטגרו, בלארוס והולנד. האליפות תתקיים בטמישוארה, רומניה, בין ה29 ביולי ל-8 באוגוסט.

נבחרת הקדטיות הוגרלה לבית ד יחד עם אירלנד, אוקראינה וגרמניה. האליפות תתקיים במקדוניה ב12 עד ה-22 באוגוסט.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();