דליה בושינסקי


העתודה יוצאת לאליפות במקדוניה
ספסל ,01/07/2009

נבחרת העתודה של ישראל בהדרכתה של דליה בושינסקי תמריא הלילה (חמישי) למקדוניה, שם תערך אליפות אירופה לדרג ב'. כהרגלנו תפסנו את המאמנת לשיחה לקראת הטורניר.

נבחרת העתודה תמריא כבר הלילה לקראת אליפות אירופה אשר תחל ביום שני. הנבחרת שובצה לבית ב' יחד עם המארחת ונבחרות סלובקיה, רומניה והולנד. ארבע מתוך חמש הקבוצות יעלו לשלב ההצלבה מול הבית השני, אשר מכיל שש קבוצות.

נבחרת העתודה, בניגוד לנבחרת הנערות למשל, מתאמנת יחד כבר תקופה ארוכה. "התחלנו לעבוד יחסית מוקדם, קיבלנו החלטה לעבוד עם מי שיש כמה שאפשר", סיפרה בושינסקי. "מההתחלה וגם בשלבים המאוחרים כשכל השחקניות הצטרפו התמקדנו ב80% בעבודה על יכולת אישית של כל שחקנית, השחקניות עשו דרך מפברואר ועד היום", היא המשיכה. "עבדנו מאד קשה ואני מקווה שניקצור את הפירות, גם האיגוד סיפק לנו את מיטב התנאים להכנה כולל טורניר בחו"ל, וכמובן האולם המצוין בגני תקווה", היא סיכמה. הנבחרת השתתפה בטורניר הכנה באילת ולאחר מכן נסעה לאיטליה ובולגריה לחמישה משחקים נוספים.

אל הנבחרת של השנה עלו מספר שחקניות משמעותיות מנבחרת הנערות, בניהן נעמה שפיר, קרן נחמה ומיטל עובדיה. לעומת זאת איבדה הנבחרת שחקניות כמו נועה שור ונופר שלום. "אנחנו בנויים אחרת השנה, יותר חזקים בגארדיות ויותר חלשים במשחק הפנים", אמרה בושינסקי אשר אימנה את הנבחרת גם בשנה שעברה. "אין לנו אף שחקנית פנים וזה הכריח אותנו לשחק כמעט עם כולן בחוץ ולנסות לקחת את הגבוהות של היריבות החוצה", הסבירה.

מבחינת היריבות, בושינסקי ציינה את סלובקיה, היריבה הראשונה של ישראל, כקבוצה החזקה בבית. "יש להן הרכב מאד חזק, הן בין המועמדות לעלייה לדרג א'. במקדוניה המארחת גם הולכים על זה חזק, הם איחדו כוחות, אין להם נבחרת נערות או קדטיות, את הטובות מכל הגילאים שלחו לעתודה. הן חופשיות ביום הראשון ככה שאנחנו משחק הפתיחה שלהן, משחק מאד קשה", אמרה בושינסקי.

הולנד ורומניה אמורות להיות בערך ברמה של ישראל, אבל כמובן שאף פעם אי אפשר לדעת. הנבחרת הישראלית תבוא כדי לנצח כל משחק, לנו נותר רק לאחל להן בהצלחה. "יש משפט שאומר שקבוצה שהתאמנה קשה, מסרבת להפסיד כי היא עבדה קשה מידי. זו גם ההזדמנות להחמיא לצוות שלי, נעשתה פה עבודת קודש עם השחקניות. לרועי אייזנברג העוזר שלי, ענבר וקסמן מנהלת הנבחרת וכמובן לפיזיוטרפיסט תנחום בן דוד ולמאמן הכושר איתן שמואלביץ', שבזכותם הבנות עומדות על הרגליים עם כמעט אפס פציעות אחרי שני טורנירי הכנה ארוכים ומתישים של משחקים יום אחרי יום", היא סיכמה.

סגל הנבחרת

לו"ז המשחקים
6.7 ישראל - סלובקיה, 17:45
7.7 ישראל - מקדוניה, 20:00
10.7 ישראל - הולנד, 13:15
11.7 ישראל - רומניה, 17:45






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();