נעמה שפיר. תוביל את העתודה?


נקבע הסגל הסופי ליורובאסקט
ספסל ,02/06/2009

אלי רבי החליט לשחרר את נעמה שפיר ובכך צמצם את הסגל ל-12 שחקניות. שימרית גיגי ומיכל אפשטיין בפנים. "יחד עם זה שהיה לי חשוב שהיא תרכוש ניסיון עם נבחרת הנשים, חשוב לי גם שהיא תשרת את נבחרת העתודה", אמר אלי רבי.

פחות משבוע לפני פתיחת משחקי אליפות אירופה בלאטביה, נקבע הסגל הסופי של נבחרת ישראל. נעמה שפיר, שזומנה הקיץ לראשונה לנבחרת הבוגרת, שוחררה אחרי שטסה עם הנבחרת לטורניר ההכנה בסלובקיה. שפיר, ששיחקה העונה בטולידו רוקטס והפכה לשחקנית חמישייה משמעותית, אמורה להוביל את נבחרת העתודה.

"נעמה הצטרפה אלינו לפני שבועיים. משיחה איתה הבנתי שאחרי שנה בקולג' היא מחפשת זמן למשפחה", אמר אלי רבי. "יחד עם זה שהיה לי חשוב שהיא תרכוש ניסיון עם נבחרת הנשים, חשוב לי גם שהיא תשרת את נבחרת העתודה. החלטתי לבסוף לשחרר את נעמה, גם בגלל נושא מירב דורי שחולה ולא ברור אם תהיה כשירה. אני לא רוצה לקחת סיכונים ומעדיף שחקניות מנוסות, למרות שברור שנעמה מאד מוכשרת ותהיה בנבחרת ישראל שנים רבות", סיכם רבי.

שפיר יכולה עכשיו להתרכז בנבחרת העתודה, שתשחק באליפות אירופה דרג ב' ביולי, במידה והיא אכן תתייצב. "אני מאד מקווה שהיא תהיה בעתודה. אני רואה בהופעה בנבחרת ישראל זכות גדולה. אם היא תרגיש שהיא יכולה לתרום מבחינה נפשית, כי מקצועית אין ספק שהיא הטובה ביותר, היא תשחק. אם היא תחליט שקשה לה, לא אכפה עליה", התייחס רבי.

מי שנכנסו לסגל ולא היו בקמפיין המוצלח של 2008 הן שימרית גיגי ומיכל אפשטיין, שתיים מהישראליות הבודדות שבלטו בליגת העל העונה, וזכו לתגמול בהתאם. "בשנתיים האחרונות שיחקנו עם רוטציה של תשע שחקניות. עכשיו יהיה לי יותר כאב ראש, אבל בגלל שיש 3 משחקים ב3 ימים הייתי חייב להגדיל את הרוטציה", אמר רבי. "זה מקשה עלי כמאמן אבל אני לא רוצה שנגיע למצב שהבנות לא עומדות בזה גופנית. בנוסף העובדה שמירב דורי לא מתאמנת כבר שבועיים (מחלה) מאד מדאיגה, מירב שחקנית שאני לא יכול לוותר עליה, אז גיגי ואפשטיין יוכלו לגבות אותה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();