הערב: ישראל מול אלופת אירופה
ספסל ,10/05/2009

נבחרת הנשים של ישראל המריאה לפנות בוקר לטורניר הכנה יוקרתי במוסקבה, ותשחק ביום שני נגד אלופת אירופה המקומית. ביום ג' תשחק הנבחרת מול אוקראינה.

נבחרת הנשים של ישראל, המתכוננת לאליפות אירופה שתיפתח בלאטביה ב7 ביוני, פותחת את משחקי ההכנה שלה מול המשוכה הגבוהה ביותר. נבחרת רוסיה, האלופה המגנה שזכתה בשלוש מארבע האליפויות האחרונות ובהחלט פייבוריטית להגן על התואר, תתמודד מחר מול ישראל. גם בשנה שעברה ישראל השתתפה בטורניר מוסקבה והפסידה לרוסיה ב15 הפרש בלבד, יום לפני שישראל הדהימה את סגנית אלופת אירופה מספרד. רוסיה, שזכתה בארד באולימפיאדת בייג'ינג', מסתמכת על שורה של כוכבות נוצצות כמו סווטלנה אברוסימובה, מריה סטפנובה ואילונה קורסטין.

ביום שלישי ישראל תשחק מול אוקראינה, הנבחרת היחידה שישראל לא הצליחה לנצח בקיץ הקודם. שני המשחקים בין הנבחרות היו מותחנים צמודים שהסתיימו בתחושת פספוס גדולה בצד הישראלי, אך בסופו של דבר ישראל סיימה ראשונה בבית בעוד אוקראינה נאלצה להעפיל לאליפות מטורניר ההזדמנות האחרונה.

הנבחרת תחזור לארץ ביום רביעי ותמשיך להתאמן לקראת טורנירי הכנה נוספים בלאטביה (22-23 במאי) וסלובקיה (29-31 במאי).

הסגל המלא שהמריא לטורניר: לירון כהן, לייני סלווין, שי דורון, ליעד סואץ קרני, קטיה לויצקי, מירב דורי, קטיה אברמזון, נעמי קולודני, ג'ניפר פליישר, שימרית גיגי, נועה גנור, מיכל אפשטיין.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();