גביע האיגוד: הכל פתוח
שי ברק ,16/04/2009

בני יהודה ניצחה באעבלין, אבל רק בנקודה.
המשמעות היא, הגומלין מתחיל כמעט בשיוויון, ובסיומו נדע מי תניף את הגביע.


עירוני אעבלין 66 - בני יהודה ת"א 67
אירוח למופת ואווירה נהדרת הערב במשחק הראשון בגבר גביע האיגוד.
אחרי טקס קצר נפתח המשחק מול יציעים מלאים וקהל שנתן אוירה מחשמלת, גמר הגביע יצא לדרך.
עם דחיפה של הקהל ויום קליעה מושלם עלתה אעבלין ליתרון כבר בדקות הראשונות של המשחק, שליטה של אוקסנה דוד בצבע ומנאל חאג' אחמד מחוץ לקשת, העלו את המקומיות ל 17:12 בסוף הרבע הראשון.

הרבע השני המשיך להיות צמוד, בני יהודה חוזרת למשחק ומובילה 23:19, אבל הנדנדה נמשכת וליאת ארבל במשחק טוב גם היא מחזירה יחד עם כל אעבלין את הקבוצה למשחק ובסיום המחצית נשמר ההפרש מהרבע הראשון 27:32 במחצית.

גם הרבע השלישי המשיך להיות צמוד, שתי הקבוצות במשחק אגרסיבי, והגנות חזקות שמרו ונלחמו, והשופטים הציגו שיקול דעת נתנו לקבוצות לשחק חזק ומבלי לאבד את השליטה במשחק לרגע, שיפוט טוב.
המשחק המשיך להיות נדנדה ומומנטומים כאשר בסוף הרבע השלישי בני יהודה מראה סימני חזרה ראשונים ומורידה את ההפרש ל-4 בלבד, 50:46 לאעבלין.

המתח נכנס עמוק לתוך הרבע האחרון, אעבלין מצליחות לקלוע כל זריקה, וביום מטורף מחוץ לקשת (8 שלשות), הדרך היחידה של בני יהודה לעצור את המקומיות בהגנה שתמנע מהן להגיע לזריקה בתוך השעון 24, השיטה עבדה רוב הזמן אך כשהשעון התקדם לסיום אעבלין הצליחה לפתוח את ההפרש הגדול במשחק 64:56, 2 דקות לסיום.
באותו שלב בני יהודה עברו ללחוץ כל המגרש, 3 חטיפות כדור וריצת 9:1 של בני יהודה קבעו את התוצאה 65:64 לאורחות.
בני יהודה ביצעה עבירה ששלחה את חאג' אחמד לקו 30 שניות לסיום. השחקנית שהיתה מצוינת עד אותו הזמן דייקה רק בזריקה הראשונה, בני יהודה השתלטו על הריבאונד הכדור הלך לבלליס שמחוץ לקשת החטיאה 10 שניות לסיום, אלנקרי בריבאונד התקפה אדיר הצליחה להוציא את הכדור לעוד שלשה של בלליס, הפעם הזריקה צללה פנימה, בני יהודה עולה ליתרון נקודה 67:66 3 שניות לסיום. את השניות האחרונות לא הצליחה אעבלין לנצל, ובני יהודה נוסעת לסגור את הסיפור בבית דני עם ניצחון , ניצחון בנקודה אבל ניצחון.

באעבלין הרגישו מאוכזבים מאד בסיום, אך תצוגת הכדורסל שהציגו וכושר המשחק יוצרים לצד האכזבה גם אופטימיות שאולי ואפשר עוד לסיים את העונה עם התואר.
40 דקות אחרונות לגביע, והכל פתוח. יום רביעי 22.4, 18:30 הגומלין. יהיה חם!

קלעו לעירוני אעבלין: ליאת ארבל ואוקסנה דוד 12 כ"א, נורא אבו ניל 11, מנאל חאג' אחמד וסוהיר אבו ערב 9 כ"א, דאליה שיח אחמד 6, רחל קטלן 5, עולא גבריס 2.

קלעו לבני יהודה: סיון בלליס 23, שרית מנשה 16, נטלי לוי 12, הילה אלנקרי וסיון סמרלי 8 כ"א. ימית אספיר ואלה יערי שיחקו ולא קלעו.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();