ברוק ריבס
Photo by FIBAEUROPE.COM



ברוק ריבס כוכבת מחזור 16
אורלי קלינגר ,16/02/2009

מי? מלכת הסלים של הליגה. הסקוררית מתל כביר אמנם לא ניצחה אבל זוכה בתואר המצטיינת בחמישייה בעייתית משהו. לא יכלנו לבחור אף אחת מחולון ולכן אל ריבס מצטרפות שתיים מרמת חן, היחידה ברמלה שתפקדה, והסנטרית של נתניה. באפטר שוק, 'ספסל' משנה עמדה לגבי רמת חן, תוהה מה קרה לבוסמנית הכי טובה בליגה ומנדב עצות לערוץ הספורט.

כוכבת המחזור – ברוק ריבס
למרות שהיא היוותה 20% מהשחקניות ו50% מהזרות של תל כביר, אשדוד לא הצליחה לעצור אותה. 32 נקודות -11 ריבאונדים למכונת הנקודות של תל כביר שכמעט הספיקה לניצחון ראשון.

חמישיית המחזור
חולון ללא ספק עשתה את הניצחון של המחזור עם 82 - 81 על בנות השרון, אבל אפילו קלעיות אין משם. בחולון הוחלט לא להזמין את אנשי חברת הסטטיסטיקה, עשו בעצמם סטט' ידני ולא שלחו את הנתונים לחברת הסטט' או אלינו.

אייבורי לאטה – נכנסת לחמישייה למרות שלא רשמה אף אסיסט בזכות 23 נקודות באחוזים טובים, כולל 4 מ4 מהקו בשניות האחרונות שעזרו לרמת חן לגנוב את המשחק ברמלה.

אביולה וואברה – היחידה שהייתה עקבית בהתקפה של רמלה עם שיא עונתי של 24 נקודות בהפסד הדחוק לרמת חן.

ברוק ריבס – עוד יום במשרד למלכת הסלים של הליגה.

תמרה ראנסבורג – עם דאבל דאבל של 32 נקודות ו-28 ריבאונדים, ממש אי אפשר להשאיר את הסנטרית של נתניה בחוץ, אפילו שזה היה נגד הפועל ת"א.

לטויה פרינגל – העוגן של רמת חן בצבע נכנסת לחמישייה למרות שברוב המשחק הייתה פאסיבית בהגנה, כמו חברותיה לקבוצה, בזכות 22 נקודות ו-13 ריבאונדים.

אפטר שוק
תחזרו להיות אנדרדוג
בשני משחקי הצמרת של רמת חן מאז הצטרפותה של שי דורון, הן פשוט נראות רע. הפסד ביתי לרמה"ש ב14 הפרש, ניצחון מאד דחוק ברמלה. מבחינת מספרים, להלן מדגם מייצג של הבעיות. רק 29 ריבאונדים למשחק, מהם רק 4.5 בהתקפה, רק 38.5% מטווח שתי הנקודות, רק 69.5 נקודות למשחק. אם רמת חן לא הייתה מדייקת ב56.2% מהשלוש מצבה היה רע הרבה יותר. העובדה שדורון עדיין לא מחוברת לקבוצה מאד בולטת, היא לא עולה בגלל זה בחמישייה אך עדיין משחקת כמעט 30 דקות למשחק. היא מן הסתם לא תעלה מהספסל עוד הרבה וברמת חן חייבים לעבוד על התיאום הקבוצתי בשני המשחקים שנותרו עד הפליאוף העליון. מעבר לזה עושה רושם שקצת אבדה לרמת חן תחושת הדחיפות והצורך להראות לכולם שהן מספיק טובות לאליפות. אז הצלחתן, אנחנו כבר לא בטוחים שאתן מסוגלות. תוכיחו.

מה קרה לאוגורודניקובה?
בזמן האחרון נהיה הרבה יותר קל להקליד כתבות על רמלה, כי אין הרבה צורך לאיית את השם הארוך בליגה. עד הפגרה, למרות השמות הגדולים של הזרות, השחקנית הכי טובה ברמלה הייתה האוקראינית שהוחתמה ברגע האחרון – אולנה אוגורודניקובה. היא הובילה את רמלה עם 18.1 נקודות למשחק ב60.6% מהשתיים ו50% מהשלוש. מאז החזרה מהפגרה, בארבעה משחקים נגד קבוצות מהטופ 6 היא מסתפקת ב11.8 נקודות למשחק באחוזים הרבה פחות טובים. אולי שיתוף הפעולה עם הרכזת תמרה מור, ששיחקה איתה בקבוצה בצרפת בשנה שעברה, יעזור לאוקראינית לחזור לעצמה. בלעדיה לרמלה אין באמת סיכוי לעשות משהו נגד 3 הגדולות.

זמן לשדר את נתניה?
ערוץ הספורט פספס דרמה גדולה בין רמלה לרמת חן השבוע בגלל שהמחזור הוקדם ליום ראשון והתנגש עם משחק כדוריד. בשני המחזורים הבאים יהיה מעניין לראות מה יחליטו לשדר כי אין אף משחק צמרת. במחזור 17 ביום שני הקרוב היינו ממליצים לשדר את המשחק של נתניה ברמלה. המשחק השני שאולי שווה התייחסות הוא הביקור של אשדוד ברמה"ש, בכל זאת הם החתימו זרה אלמונית כדי להראות שהם לא באמת ויתרו על העונה. במחזור 18 המצב לא משתפר בהרבה ושוב יש סיכוי לא רע לשדר את נתניה, הפעם בבית מול בנות השרון. המשחק השני שאפשר לשקול הוא הביקור של רמה"ש בחולון, בהנחה שחולון לא תעשה אשדוד עד אז כפי שהשמועות טוענות. תחזיקו מעמד, עוד שבועיים מגיע הפלייאוף העליון.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();