פתח תקווה מנצחת בתחילת הסיבוב השני
שי ברק ,14/12/2008

לאומית נשים סיבוב שני יצא לדרך הערב, במשחק מוקדם במחוז דרום. פתח תקווה בתצוגת על של כדורסל, ניצחה את באר טוביה, 75:61, במשחק שהיה כבר 30 הפרש.


הפועל פתח תקווה 75 - הפועל באר טוביה 61

הסיבוב השני יצא לדרך כבר הערב, במשחק מוקדם בין באר טוביה להפועל פתח תקווה.
פחות משבוע אחרי ההפסד הראשון העונה, פ"ת חזרה לאותו אולם, עם "רצח בעיניים", מתוסכלות מהתוצאה ומאיבוד ה-14 נקודות יתרון החליטו בקבוצה שהפעם צריך קצת יותר מזה, רק ליתר ביטחון, ובתצוגת הכדורסל הטובה ביותר שלהן מתחילת העונה, פירקו המקומיות בשלושה רבעים את באר טוביה, שבמחזורים האחרונים כבר נראתה כמתאוששת.

המשחק נפתח ב5:2, שהציגו משחק הגנה טוב בשלוש הדקות הראשונות, ופ"ת קצת אדישות. שלשה של מילר נתנה את האות למפנה, ופתח תקווה התפוצצה על באר טוביה. סגירה מצוינת של טל אנקונה את ויקה רודובסקי והאחרונה לא הגיעה לזריקה בכל הרבע הראשון, שנפר מתחת לסלים נלחמה על כל כדור, ולקחה כדורים חוזרים בין כל יתרון הגובה של באר טוביה. ההגנה הטובה שלחה את פתח תקווה למתפרצות כשאנקונה טסה קדימה ועושה 10 נקודות מתוך ריצת ה-17:0 של המקומיות, והרבע מסתיים 19:7.

הרבע השני נפתח עם אותו הטירוף, באר טוביה, היו בשוק ולא היו במשחק ופ"ת המשיכו לרוץ, עד ל30:9.
רק כעבור 14 דקות במשחק עברה באר טוביה את 10 הנקודות, עם קליעות עונשין של רותם פורת, היחידה בבאר טוביה שתפקדה במחצית הראשונה.
בהמשך הרבע הורידו פ"ת הילוך, אך עם שיפור ההתקפה של באר טוביה, באה ירידה ביכולת ההגנתית, חוסר ריכוז השאיר את שחקניות פתח תקווה ללא שמירה והן עשו סלים קלים, שמנעו את החזרה למשחק של באר טוביה. תוצאת המחצית 40:23.

תחילת המחצית השניה הציג קבוצה שבורה בבאר טוביה, כזו שרק רוצה שהמשחק ייגמר, ופתח תקווה ללא מאמץ, אך עם משחק כדורסל אינטליגנטי, מצאו כמעט בכל התקפה קלעית פנויה מחוץ לקשת ודרך השלשות ההפרש עלה ל-30 נקודות, 66:36, נקודות של פורת צמצמו מעט את התוצאה בסוף הרבע השלישי, 66:40.

את הרבע האחרון פתחו פ"ת עם המחליפות, כשמאיה דוד עם דקות טובות שוב מחזירה את פ"ת לאזור ה-30 הפרש. אך פ"ת, היו לא מרוכזות, ניסו לעשות מהלכי ראווה, שבבאר טוביה החליטו לשמור על הכבוד, ועם לחץ בהגנה ורותם פורת וויקה רודובסקי בהתקפה הצליחו לחזור למשחק ולהוריד את ההפרש לאזור ה-15 נקודות. כשחזר ההרכב הראשון של פ"ת, 2 דקות לסיום, המקומיות המשיכו להיות לא מרוכזות מול הלחץ של באר טוביה וההפרש ירד ל-9 בלבד (70:61) דקה וחצי לסיום, אך פ"ת ידעה לעצור את הסחף בזמן, ולנצח בסופו של דבר 75:61.
ומילה על השיפוט, לסיום, טוב מאד!

קלעו בהפועל פתח תקווה:
טלי בן ישי 16 נק'
טל אנקונה 14 נק'
ענבר מילר 13 נק'
הדס בר 8 נק'
נגה שילהוז וחופית וקסלר 7 נק' כ"א
מאיה דוד וענבל שנפר נק' 4 כ"א
נוגה ניצן 2 נק'


קלעו להפועל באר טוביה:
רותם פורת 24 נק'
ויקה רודובסקי 15 נק'
גיטה זיו 7 נק'
ליאור נתן וענת ריינהולד נק' 6 כ"א
קטיה מורכובה 2 נק'







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();