שי דורון
צילום: מוטי קלינגר



דורון מועמדת לשחקנית השנה באירופה
ספסל ,12/12/2008

שי דורון, שחקנית בשיקטאש בהווה ואליצור רמלה בעונה שעברה, היא אחת מ14 המועמדות של פיב"א לשחקנית השנה של 2008. בין המועמדות המובילות – אנט יקובסון הלאטבית, מריה סטפנובה ועוד. לחצו כאן כדי להצביע

כמו בסופה של כל שנה אזרחית, גם השנה פיב"א בוחרת את שחקנית השנה ביבשת. שי דורון נבחרה לאחת מ14 המועמדות לזכות בתואר היוקרתי, אחרי עונה נהדרת ברמלה וקמפיין נפלא במדי נבחרת ישראל. דורון הובילה את רמלה המפתיעה עד לחצי גמר היורוקאפ והעמידה ממוצעים של 18.6 נקודות ו-3.0 אסיסטים למשחק, כולל תצוגות אדירות של 30 פלוס נקודות למשחק. במדי הנבחרת הלאומית דורון הייתה הקלעית השנייה בטיבה בטורניר עם 20.5 נקודות למשחק באחוזים נהדרים, ועזרה לישראל לסיים במקום הראשון בבית על חשבונן של ליטא ואוקראינה ולהעפיל לאליפות אירופה. העונה דורון חתמה בבשיקטאש הטורקית, שם היא מעמידה ממוצעים של 14.5 נקודות ו-2.6 אסיסטים למשחק ביורוליג.

בין המועמדות המובילות אפשר למצוא את הזוכה של שנה שעברה, אנט יקובסון-זאגוטה הלאטבית שהובילה את נבחרתה באולימפיאדת ביג'יינג', מריה סטפנובה הרוסיה שעזרה לנבחרתה לזכות בארד אולימפי וזכתה בתואר ב2005 ו-2006, אן ווטרס הבלגית והפולניה אנג'יסקה ביברז'יסקייה.

משלימות את הרשימה – אמאייה וולדמורו ואנה מונטנאנה מספרד, אנה ואידה מהונגריה, אבאנת'ה מלטסי מיוון, אולקסנדרה גורבנובה מאוקראינה, סנדרין גרודה מצרפת, טטיאנה שיגאלובה מרוסיה, סוזנה זירקובה מסלובקיה וילנה לאוצ'אנקה מבלארוס.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();