מג'יק מיז


חמישיית המחזור השמיני
אורלי קלינגר ,16/12/2004

אנו גאים להכריז על שיא חדש – הצלחנו לאסוף את כל טפסי הסטטיסטיקה ביום וחצי. תודה לכל הנוגעים לדבר ובואו נשתדל שהישג זה לא יהיה חד פעמי. ועכשיו לענייננו, כוכבת המחזור השמיני היא לימור מזרחי, שהתעלתה בקלאץ' מול רמלה, ששלחה גם היא נציגה לחמישיית המחזור.

כוכבת המחזור – לימור מזרחי
חיכינו כמעט חצי עונה, פלוס מינוס שבעה משחקים ומחצית אחת, אבל סוף סוף ראינו את הלימור שאנחנו מכירים ואוהבים. 22 נקודות, 18 מהן אחרי הפסקת המחצית, וחמישה אסיסטים היו לה נגד רמלה. בפיגור שמונה עם כשלוש דקות לשחק היא קלעה שלשה עם שניות ספורות על שעון הקליעות, ושיגרה אסיסט יפה למוסיץ' בהתקפה הבאה, ואלה רק שניים מן המהלכים הגדולים שהיו לה. אחרי משחק טוב במוצקין בשבוע שעבר נראה שמזרחי חזרה לעצמה, והיא הופכת את רמת חן לקבוצה מאד מסוכנת.

חמישיית המחזור
תמר מעוז – ביום חלש של תמרה מור, מעוז העלתה את המשחק שלה ברמה וסיימה עם 22 נקודות שכללו חמש שלשות משבעה ניסיונות, והובילה את בנות רעננה הרצליה לניצחון חשוב על הפועל ת"א שקטע רצף של ארבעה הפסדים.
לימור מזרחי – משחק גדול של מזרחי העניק לרמת חן ניצחון מתוק על הדאבליסטית, שכרגע מסתכלת על רמת חן מלמטה בטבלה.
שאמיקה כריסטון – אנחנו בדרך כלל בוחרים רק שחקניות שניצחו, אבל כריסטון לא השאירה לנו ברירה. היה פשוט תענוג לראות את הפורוורדית הצעירה של רמלה מול רמת חן, והיא סיימה משחק שיא עם 29 נקודות באחוזים מצויינים מכל הטווחים, והוסיפה שבעה ריבאונדים.
איינה ווקר – ווקר כמעט ולא קיבלה כדורים במחצית הראשונה אותה סיימה עם שלוש נקודות, אבל הוסיפה 17 נקודות במחצית השניה ובהארכה. היא סיימה עם 20 נקודות ועשרה ריבאונדים, ודייקה בזריקות עונשין חשובות בסיום.
ליקו ווילינגהאם – השוותה שיא עונתי עם 23 נק' באחוזים מצוינים כולל 2 מ-4 מהשלוש ו-10 כדורים חוזרים. ווילינגהאם חסמה את ניסיון הזריקה האחרון של תל כביר שיכל לכפות הארכה.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();