כוכבת המחזור הראשון – ריבי גרינבויים
ספסל ,20/10/2008

ריבי גרינבויים במשחק נהדר של 28 נקודות היא כוכבת המחזור הראשון. אליה בחמישייה מצטרפות שתי נציגות של המנצחת הגדולה של המחזור מאשדוד, מכונת החסימות של רמת חן והקלעית המובילה של המחזור.

כוכבת המחזור – ריבי גרינבויים
הפעם האחרונה שריבי גרינבויים קלעה 28 נקודות או יותר הייתה במחזור 18 בעונת 06/07, אז היא הנחיתה 29 נקודות על אס"א ירושלים חסרת האונים. עונת 08/09 רק התחילה אבל אצל גרינבויים העסקים כבר כרגיל. ריצת 11 – 0 פרטית שלה בסוף הרבע הראשון העניקה לבני יהודה יתרון אותו היא לא שמטה עד לסיום, גרינבויים בערב מדהים דייקה ב-7 מ-9 לשלוש והספיקה למסור גם חמישה אסיסטים.

חמישיית המחזור הראשון
קרין אגסי – אגסי הדגימה אתמול בדיוק איך שחקנית צריכה לעלות מהספסל ולשנות משחק. בלי פחד, עם יוזמה והרבה אמונה. כל אחת משלוש השלשות שלה היו כמו אוויר לנשימה לאשדוד, במשחק הפכפך מול רמלה. היא סיימה עם 14 נקודות כקלעית הישראלית המובילה במשחק (בשתי הקבוצות), ב-21 דקות בלבד בניצחון הגדול של אשדוד על הדאבליסטית.

ריבי גרינבויים – תופעת טבע כבר אמרנו? בעונה הרביעית שלה בבני יהודה נראה שריבי רק משתבחת עם הזמן, צריך לראות כדי להאמין.

תמרה מור – במשך שלושה רבעים זה באמת לא היה היום שלה. מור הייתה מתוסכלת מאד מהשופטים והגיעה לרבע הרביעי עם ארבע עבירות, אבל היא הסיבה שאשדוד ניצחה את המשחק. תשע נקודות ברבע הרביעי, מנהיגות, קבלת החלטות מצוינת, ריבאונדים חשובים ואסיסט אחד גדול. היא סיימה עם 17 נקודות ו-8 ריב'.

שארדיי יוסטון – וואו. זה כל מה שאפשר להגיד על המספרים של יוסטון מול תל כביר. נכון שתל כביר לא בדיוק יריבה שקולה אבל 39 נקודות ב-16 מ-20 מהשדה ועשרה ריבאונדים, ואפילו ארבעה אסיסטים, זה לא משהו שרואים כל יום. מתברגת במקום החמישי ברשימת הנק' במשחק אחד בארבע העונות האחרונות.

לאטויה פרינגל – משחק נהדר לגבוהה של רמת חן שלא ממש ספרה את איינה ווקר בדרך ל20 נקודות, 10 ריבאונדים ושישה גגות.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();