נטע קרומר שחקנית-מאמנת א.ס. רמה"ש
שי ברק ,14/08/2008

נטע קרומר תאמן בשנה הקרובה את רמה"ש מהלאומית, ותיעזר ביכולותיה כרכזת להוביל את הקבוצה גם מהמגרש. אירנה חשיבון, תעזור לה מתחת לסלים.
ובנהריה ממשיכים עם הסגל של השנתיים האחרונות בשני חיזוקים משמעותיים בעמדות הגארד- הדר ארבל ונטלי סויסה.


רמה"ש ששרדה את העונה החולפת ונשארה בלאומית מינתה גם העונה שחקנית פעילה לאימון הקבוצה. אך העונה טוויסט קטן, המאמנת תשחק בקבוצתה. נטע קרומר (27, 1.60), שחקנית ותיקה בליגה הלאומית, ובשנה החולפת הובילה את אליצור נתניה לדאבל, תרכז בעונה הקרובה את משחקה של רמת השרון, אך תפקיד זה יהיה שולי לתפקידה כמאמנת הקבוצה. קרומר, שאימנה בעונה האחרונה בנתניה את נערות א' ו"נשים ארצית" של המועדון, מקבלת את המושכות לקבוצת לאומית. בגיל 27, תעשה קרומר פריצה בתחום האימון אותו כ"כ אוהבת, וכל זה בלי לוותר, עדיין, על המשחק.

אליה צרפה חברה מקבוצתה הקודמת, אירנה חשיבון (43, 1.85). הסנטרית הותיקה מהטובות בליגה לתפקידה, תחליף את יהב יעקובוביץ’ שעברה לרמת חן, ותעזור לקבוצה המתחדשת ברמה"ש באיזור הצבע.

דנה לוין, תמשיך בקבוצה עונה נוספת, וצפויה לקבל תפקיד ראשי יותר בקבוצה, לאחר שסיימה את גיל התיכונים. גם מרב קפלן, תמשיך בקבוצה לעונה נוספת.
הקבוצה מחפשת עוד 2 שחקניות מנוסות יותר, בעיקר לעמדות החוץ, כדי להוסיף נסיון לקבוצה שגם השנה צפויה לשתף הרבה צעירות ולתת להן במה ראשונה ונסיון ברמות המקצועניות.



ארבל וסויסה בהפועל נהריה
הקבוצה שרצה אולי הכי הרבה שנים יחד בליגה, תמשיך גם בעונה הבאה, מלבד פרח סאוסן שעוזבת.
אבל העונה ניראה כי לנהריה נמאס לגרד את קצה הצמרת, והקבוצה מהצפון רוצה הרבה יותר, לשם כך הביאו בקבוצה 2 גארדיות צעירות.
הדר ארבל (20, 1.70), שחקנית הבית של מכבי חיפה, ובעבר חלק מנבחרת העתודה, סיימה בקיץ פרק אחד בחייה כשעזבה את המועדון בו גדלה ועברה לנהריה. בנהריה רצו מאד את הגארדית המוכשרת שנתנה עונה טובה בחיפה ואף נבחרה לנבחרת הצפון באולסטאר, וברגע שהשיגה את השחרור מיהרו להחתימה.
גארדית נוספת שתצטרף לקבוצה מהצפון היא נטלי סויסה (25, 1.75). סויסה, בעונה הקודמת בדאבליסטית, היא גארדית מהירה מאד וקלעית מדהימה מחוץ לקשת, וצפויה לחזק את נהריה בנקודה זו.
בקבוצה ימשיכו לעונה נוספת אליזבת קניגסברג, דנה קרלין, מירית לוי ומרינה שפיצנדל.




Photobucket
הדר ארבל ונטלי סויסה יחזקו את נהריה







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();