נבחרת עתודה נשים - הסגל
ספסל ,10/07/2008

12 שחקניות נבחרת העתודה נשים הן אולי הסגל האלמוני ביותר שהיה לנבחרת כלשהי בשנים האחרונות. אין פה מירב דורי, קטיה אברמזון או שי דורון. אבל לוחמות ומנהיגות לא חסרות.

לין גולן – אליצור חולון – שנתון 1989 – 1.72
בעלת נסיון רב באליפויות אירופה. כל קיץ היא באחת הנבחרות, מלבד קיץ אחד בו היתה פצועה. הפציעה הזאת פגעה באתלטיות ובמהירות שלה. בעלת נסיון בליגת העל אבל אף אחד כבר לא מצפה שתהיה כוכבת. משחקת בעמדה 2 אבל תתרום גם בעמדה 1 אם תתבקש.
באליפות העתודה בשנה שעברה קלעה 4.3 נק' למשחק. הקיץ תצטרך להיות יותר דומיננטית.

נופר שלום – בנות השרון – שנתון 1988 – 1.77
שנה שלישית שלה בנבחרת העתודה אם כי רק הקיץ היא עולה לדרגת שחקנית חמישיה. . שיחקה השנה בליגה הלאומית במדי קבוצת הבת של בנות שרון. שחקנית חזקה שלא מפחדת מכלום. בקבוצות בהן שיחקה היתה מנהיגה, אבל בנבחרת הזאת שמלאה מנהיגות, היא צריכה רק לתת את הנשמה.

יעל אהרונוב – בנות השרון – שנתון 1988 - .1.63
הרכזת הפותחת של הנבחרת. המנוע והלב של הקבוצה. מנהיגה בכל רמ"ח אבריה. אישיות על המגרש ומחוצה לו. שומרת מצוינת. שחקנית טובה בהרבה אספקטים אבל דווקא באספקט הכי חשוב של לשים את הכדור בטבעת, היא פחות טובה. מחפה על כך בהגנה ומלחמה. באליפות העתודה בקיץ שעבר קלעה 4.0 נק' ומסרה 1.7 אס' ב 17 דקות לערב

עדי לוקס – אליצור חולון – שנתון 1988 – 1.74
גדלה בנתניה,שיחקה השנה באליצור חולון. שחקנית שיכולה לייצר נקודות בזמן קצר. פיזית וחזקה.

שני לוי – אלקטרה רמת השרון – שנתון 1989 – 1.78
פורוורדית אגרסיבית שגדלה בגליל העליון (בת קיבוץ שמיר). במדי הגליל היא היתה סקוררית בזכות האגרסיביות והפיזיות שלה, באירופה החיים שלה יהיו הרבה יותר קשים. הגיעה בקיץ שעבר לקבוצת הבוגרות של רמת השרון ושם עלתה מהספסל בעיקר בגארבג' טיים. תלויה מאוד בבטחון העצמי שלה. כשהוא גבוה, היכולת שלה גבוהה, כשהוא נמוך, היא יכולה להיעלם.

הדס לוי – בנות השרון – שנתון 1988 – 1.65
גארדית מוכשרת שגדלה במכבי רעננה ושיחקה השנה בבנות השרון בליגת העל. בעלת שליטה טובה בכדור. היתה משמעותית בנבחרת הנערות לפני שנתיים (22.0 דקות, 5.0 נק', 3.4 ריב', 2.1 חטיפות). כשהיתה צעירה הזכירה מאוד את לירון כהן, אבל כיום תצטרך לעשות קפיצת מדרגה גדולה מאוד כדי להתקרב ללירון.

יהב יעקובוביץ' – מכבי רמת-חן – שנתון 1988 – 1.85
הגבוהה בנבחרת אבל לא ממש פיזית כדי להתמודד עם גבוהות אירופאיות, אוהבת לצאת החוצה ולזרוק מחצי מרחק או משלוש. . גדלה ברמת השרון ובעונה האחרונה שיחקה בקבוצת הבת של המועדון בליגה השניה ונתנה עונה טובה כולל משחק שיא של 39 נק' מול ראשון לציון. נבחרה לאולסטאר הליגה הלאומית הראשון. בעונה הבאה וגם בזו שאחריה תשחק במכבי רמת-חן בליגה הלאומית.

רבקה רוס – אס"א ירושלים – שנתון 1989 – 1.68
בגיל 19 זהו הקיץ הראשון של רבקה במדי אחת הנבחרות הצעירות. הרכזת הירושלמית לא קיבלה את ההערכה הראויה עד כה אבל השנה האחרונה הנהדרת שלה בליגה לנוער ובליגה הלאומית לא השאירה לדליה בושינסקי ברירה והיא הזמינה את פצצת האנרגיה הבלונדינית לנבחרת. רבקה לא סותמת את הפה על המגרש וגם לא מחוצה לו. האנרגיות נוזלות לה מהאוזניים. שחקנית שעבדה קשה והתקדמה כל שנה.

דנה יהלומי – בני יהודה – שנתון 1989 – 1.80
פורוורדית נהדרת שגדלה בקרית טבעון ובגיל 15 עברה לאבן יהודה שם זכתה בתארים רבים. קלעית בחסד. מנהיגה. יעילה מאוד. בקיץ שעבר הובילה את נבחרת הנערות עם 18.4 נק' ו 5.1 רב' למשחק. את העונה הנוכחית בילתה על הספסל של מכבי רמת-חן ולא הוכיחה עדיין שהיא שחקנית ליגת העל. בעונה הבאה היא בבני יהודה ושם בוודאי תקבל תפקיד חשוב הרבה יותר

רוני בן נון – בני יהודה – שנתון 1989 – 1.72
גארדית מהירה מאוד שגדלה ברמת השרון. עברה פציעה שהשביתה אותה לכל העונה האחרונה וכעת תנסה להתאושש בעונה הקרובה בבני יהודה. שחקנית זריזה שחודרת טוב לסל. קצת יותר מתקשה בכל הקשור לקליעה מבחוץ

נועה שור – אליצור חולון - שנתון 1988 – 1.80
למרות שאינה גבוהה, היא שחקנית פנים. תילחם באליפות מול שחקניות גבוהות ממנה בראש ויותר.

מור סיידה – אליצור חולון – שנתון 1989 – 1.74
גארדית עם יד טובה משלוש. אמנם לא פיזית או מהירה ותתקשה מול הגארדיות האירופאיות, אבל בהחלט יכולה לתרום לנבחרת בכל הקשור לקליעה מבחוץ







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();