דורון נוטשת ליורוליג
צילום: מוטי קלינגר



שי דורון סיכמה בבשיקטאש
אורלי קלינגר ,08/07/2008

לצערם של אוהדי כדורסל הנשים בישראל, כדי לראות את דורון בשנה הבאה נצטרך לטוס לטורקיה. הגארדית הישראלית, שהייתה סגנית הMVP של ליגת העל והובילה את רמלה לדאבל בעונה שעברה, סיכמה בבשיקטאש ותשחק ביורוליג.

אחרי העונה הנהדרת של שי דורון ברמלה, שכללה שני משחקים נהדרים בניצחון הכפול של רמלה הפצועה על בשיקטאש ביורוקאפ עם 19.5 נקודות למשחק, היה די ברור שלרמלה יהיה קשה מאד להשאיר אותה. דורון בחרה להצטרף לקבוצת הצמרת הטורקית מאיסטנבול, שסיימה במקום השלישי בליגה בעונה שעברה אך תשחק השנה ביורוליג. "רציתי שינוי", אמרה דורון הערב אחרי שקלעה 16 נקודות במשחק האימון של נבחרת הנשים. "שמעתי שהן משחקות ביורוליג, וכל הדברים הסתדרו". אחד הדברים הוא גם צירופה הצפוי של הסנטרית לורה הארפר, ששיחקה עם דורון שלוש עונות במרילנד.

דורון, שהייתה הישראלית הכי טובה בליגה ללא צל של ספק ואף היחידה שקיבלה קולות לMVP פרט לטנישה רייט, תחסר כמובן במגרשים שלנו. היא סיימה את העונה שעברה עם 16.8 נקודות למשחק (54.0% מהשתיים, 42.3% מה3, 88.8% מהקו), 3.5 ריב' ו-2.8 אסיסטים למשחק בליגה. ביורוקאפ היא תרמה 18.6 נקודות עם מספר תצוגות שיא שלא ישכחו עוד הרבה זמן.

דורון תהיה הנציגה השלישית של ישראל ביורוליג השנה, והיא מצטרפת ללירון כהן שחתמה בקוסיצ'ה הסלובקית וג'ניפר פליישר שחתמה בגדינייה הפולנית, ולייני סלווין עוד עשויה להצטרף אליהן. בינתיים, כל עוד הן פה, תוכלו לבוא ולעודד את נבחרת הנשים המתכוננת למוקדמות אליפות אירופה ותארח בסוף השבוע הבא את נבחרת רומניה לשלושה משחקי אימון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();