שנפר. אחרי שחצי ליגה רדפה אחריה, נחתה בפ"ת


הפועל פ"ת ממשיכה להתחמש
שי ברק ,21/06/2008

בפ"ת ממשיכים בתהליך ההרכבה מחדש כשסיכמו עם טלי בן ישי, ענבל שנפר וטל אנקונה.

הפועל פתח תקווה מנצלת את המצב בפגרה, רוב הקבוצות עוד לא התחילו בהערכות לעונה הבאה, כך שלה בשבועות האחרונים יש זמן לעבודה יסודית בהרכבת קבוצה חדשה. עד כה סיכמה פ"ת עם פורוורדית מליגת העל, ושתי גארדיות של אס"א ירושלים.

ענבל שנפר (28, 1.74), פורוורדית מנוסה מאד. לאחר שחצי מקבוצות הלאומית רדפו אחריה הקיץ, נחתה בסופו של דבר בפ"ת. שנפר, שיחקה בשנתיים האחרונות במכבי אשדוד, והעמידה ממוצעים של 2.8 נק', 2.7 ריב', 1.1 אס' ב-20 דקות. בעבר, שיחקה גם בבנות השרון, וברמת השרון.

טלי בן ישי (24, 1.65) מהשחקניות הבולטות של הליגה הלאומית בעונה החולפת, נבחרה לחמישיית העונה של הליגה, ומהאחראיות לכך שאס"א ירושלים הגיעה עד לפיינל פור, מהווה את אחת ההעברות היותר משמעותיות בקיץ 2008.
בן ישי, הינה קלעית, אולי הטובה בליגה, שבשנים האחרונות עברה הסבה ומשחקת גם כרכזת ומובילת כדור הן בירושלים, והן בתל כביר שם שיחקה לפני 2 עונות וזכתה איתה באליפות הלאומית. היא צפויה להשתלב מצוין בקונספט החדש של פ"ת מודל 08-09.


טל אנקונה (22, 1.66) שחקנית צעירה ומוכשרת, מהותיקות בסגל הירושלמי, שיחקה עם אס"א בליגת העל וגם בעונה החולפת, מצטרפת אף היא לכחולות של פ"ת. אנקונה, היתה משחקניות ההגנה הטובות בירושלים כחלק מקבוצת ההגנה הטובה ביותר בשנה החולפת.

השחקניות הללו מצטרפות לנגה שילדהוז שכבר חתמה בקבוצה.
בפ"ת, שרוצה להעמיד סגל של כ-10 שחקניות וממשיכה את ההכנות לעונה הבאה במרץ. כבר בימים הקרובים צפויות החתמות נוספות.


Photobucket
בן ישי, אולסטארית, שנה הבאה שוב בכחול








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();