לימור מזרחי


לימור מזרחי מודיעה על פרישה
ספסל ,15/06/2008

לימור מזרחי, רכזת אלקטרה רמת השרון בשנתיים האחרונות ואחת מגדולות הכדורסלניות הישראליות בכל הזמנים, תודיע על פרישתה מכדורסל במסיבת עיתונאים ביום שלישי הקרוב.

לימור מזרחי, שתחגוג בסוף החודש 38 אביבים, תודיע ביום שלישי הקרוב על פרישתה מכדורסל. מזרחי, מאגדות הכדורסל הישראלי, מסיימת קריירה מפוארת שלקחה אותה לכל פינה בגלובוס ולמעמדים הגדולים ביותר. מזרחי זכתה בארבע אליפויות ישראל ובארבעה גביעים, זכתה בשלוש אליפויות בליגות שונות באירופה, והייתה הישראלית הראשונה שיחקה בגמר היורוליג ובליגת הABL המקצוענית בארה"ב. מזרחי שיחקה שנים רבות בנבחרת ישראל ושימשה גם כקפטנית, עם מעל ל100 הופעות במדי הנבחרת. מזרחי הגיעה עם הנבחרת לאליפות אירופה ב1990 וב2003.

בישראל מזרחי החלה את הקריירה המקצוענית לפני כ20 שנה, בבני יהודה, שם גדלה. ב1992 מזרחי הייתה מהישראליות הראשונות ששיחקו במכללה בארה"ב, באוניברסיטת מרילנד, והעמידה ממוצעים של 8.3 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק. משם המשיכה לאליצור חולון וזכתה איתן באליפות. ב1997 עברה לשנתיים לאליצור רמלה וזכתה גם איתן באליפות. ב1998 מזרחי חתמה בליגת הABL המקצוענית בארה"ב וקלעה 5.6 נקודות למשחק במדי ניו אינגלנד. לאחר התפרקותה של הABL עם הקמת הWNBA, מזרחי חתמה באיסלנד וזכתה בדאבל. ב2000 מזרחי חזרה לישראל וחתמה בכרמיאל, אותן הובילה פעמיים לגמר הפלייאוף בשלוש שנים. לאחר התפרקותה של כרמיאל מזרחי סיימה את העונה בחולון, בעונה הבאה לקחה דאבל עם רמת השרון, וחזרה שוב לגולה. לימור הגיעה עם גידינה הפולנית לגמר היורוליג וזכתה באליפות בפולין ב2004. לאחר שנה ברמת חן מזרחי חזרה לחו"ל ולקחה אליפות עם גוספיץ' הקרואטית ב2006.

בשנתיים האחרונות ברמת השרון, מזרחי העמידה ממוצעים של 5.7 נקודות ו3.6 אסיסטים למשחק, ואלה היו העונות היחידות בקריירה שלה בהן היא לא קלעה בדו ספרתי בליגה – כולל הליגות באירופה. בשתי העונות רמת השרון ומזרחי הגיעו לגמר הגביע, וב06/07 גם לגמר הפלייאוף. מזרחי שיחקה 22.6 דקות למשחק בליגה וקלעה בדו ספרתי ארבע פעמים העונה, אך גם מסרה השנה 12 אסיסטים במשחק אחד מול בנות השרון. התצוגה הזו השוותה את שיא הליגה לעונה זו, ומדרגת אותה במקום הרביעי בארבע השנים האחרונות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();