שילדהוז, תנהיג את פ"ת חזרה לצמרת?


הפועל פתח תקווה מתרעננת
שי ברק ,07/06/2008

קבוצות הליגה הלאומית מתחילות בהדרגה להתכונן לעונה הבאה,
הפועל פתח תקווה, שבעונה שעברה סיימה עונה מאכזבת מבחינתה עוברת הקיץ הליך של מתיחת פנים, כשהחליפה את מאמן הקבוצה. אך למרות הכוונה ליצור קבוצה חדשה, כמו בכל מועדון גם פ"ת ההחתמה הראשונה לקראת העונה הבאה היא שחקנית הבית נגה שילדהוז.


הפועל פתח תקווה של עונת 2007-8, אולי לא כיוונה להתמודדות עם נתניה על האליפות, אך וודאי לא חשבה שתסיים במקום החמישי, ומחוץ לפלייאוף, עונה אחת בלבד אחרי שסיימה במקום השלישי בליגה, עם אותו מס' נקודות כמו הסגנית.
העונה המאכזבת הביאה את ראשי הקבוצה למסקנה שנדרש לרענן את הקבוצה.
כצעד ראשון, נפרדו בפתח תקווה ממאמן הקבוצה ב-5 השנים האחרונות, יריב גולד, ומינו במקומו את גיל סלע.
סלע שאימן לפני שנתיים את קבוצת הנערות במועדון, ובעונה שעברה אימן תקופה קצרה את מכבי שוהם, שב העונה להפועל פתח תקווה, במטרה להחזיר את הקבוצה למקום אליו היא שייכת, צמרת הליגה.
הפועל פ"ת של עונת 2008-9, צפויה להיות קבוצה צעירה יותר, מהירה ואטרקטיבית כך עפ"י הנהלת הקבוצה, "וגיל סלע הוא האיש המתאים להוביל קבוצה כזו".

ביום חמישי התחילו בפ"ת להרכיב את הסגל החדש כשההחתמה הראשונה של הקבוצה היא נגה שילדהוז (23, 1.74), שלאחר מסע ומתן לא קצר חתמה לעונה נוספת.
מהנהלת הפועל פתח תקווה נמסר: אנחנו שמחים שנוגה ממשיכה איתנו לעונה נוספת, נגה היא גארדית שתתאים לשיטה שהפועל פתח תקווה תשחק בעונה הקרובה.
כשאנחנו בהליך בנייה של קבוצה חדשה, טבעי שנשאיר את השחקנית שגדלה במועדון כדי לחבר ולהנהיג את הקבוצה החדשה.

כחלק מהשינויים, קטיה מורחובה וימית אספיר, לא ימשיכו במועדון.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();