שי דורון
צילום: מוטי קלינגר



דורון כוכבת המחזור ה19
ספסל ,19/02/2008

שי דורון ניצחה את רמת חן וזוכה בתואר כוכבת המחזור. אליה בחמישייה מצטרפות שלוש נציגות מהמנצחות המפתיעות, ואחת מהמפסידות הטראגיות. 'אפטר שוק' בדק את הטריוויות הבוערות על רמה"ש ואשדוד, שם לב ליד אחת חמה מאד, ולא הצליח להבין מה קורה בהרצליה.

כוכבת המחזור – שי דורון
שי דורון, כרטיס הצא-בחינם-מהכלא של רמלה, עשתה זאת שוב. יום קליעה מדהים שלה הסתיים עם 28 נקודות בשש משמונה מהשלוש, כולל שלשה קשה עם 3.6 שניות לסיום ששברה שוויון 78 וניצחה לרמלה את המשחק. 28 הנקודות הן שיא עונתי לדורון בליגה, והעובדה שראינו ממנה כבר משחקים טובים יותר העונה היא ללא ספק מדהימה.

חמישיית המחזור
שרי סאם – משחק מצוין לפורוורדית של אשדוד ששיחקה חכם בשני צידי המגרש. סאם דאגה שמוניק קוקר לא תיכנס למשחק ובצד השני ניצלה את המהירות שלה מול השומרות של רמה"ש בחדירות לסל, צברה ביטחון ככל שהתקדם המשחק וקברה שלשה גדולה בהארכה שהעניקה לאשדוד יתרון 101 – 96. היא סיימה עם 25 נקודות ושבעה ריבאונדים.

שי דורון – מי אמר שאין לה יד?

לטנג'לה אטקינסון – דאבל דאבל נהדר לפורוורדית של חולון עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים בניצחון המדהים של חולון בהרצליה.

איינה ווקר – מינוס חמש, שתי דקות על השעון, נראה שאשדוד שוב הולכת לאבד משחק שהיה לה ביד אבל לאיינה ווקר היו תכניות אחרות. ריבאונד התקפה גדול שלה הפך למהלך של שלוש נקודות, ובהתקפה הבאה היא קברה בקור רוח שתי נקודות מהקו (דייקה ב11 מ-12 במשחק) שהשוו את התוצאה והחזירו לאשדוד את הצבע לפנים. היא סיימה עם 33 נקודות ועשרה ריבאונדים, כדי להוביל את אשדוד לניצחון ברמה"ש.

טאג' מקוויליאמס פרנקלין – עוד משחק מצוין לסנטרית הנהדרת של רמת חן בשני צידי המגרש, עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים, וסל קלאץ' אדיר על הבאזר שהיה רחוק סנטימטרים משליחת המשחק להארכה.

אפטר שוק
קידמה באשדוד
מחזור 16 בעונת 2002/03, זו הפעם האחרונה שאשדוד ניצחה את רמת השרון. זה היה באשדוד כמובן וזו הייתה העונה הראשונה של אשדוד בליגת העל בקדנציה הנוכחית. כלומר עד לפני שבוע הן מעולם לא ניצחו ברמת השרון.
ולמי שתהה מתי רמת השרון הפסידה פעמיים רצוף בבית ועוד לאותה קבוצה בהפרש של מספר ימים, ובכן תתביישו לכם שלא זכרתם. עונת 05/06, משחק 3 ו-5 בחצי גמר הפלייאוף, הפועל ת"א ניצחה פעמיים ברמה"ש בדרכה לאליפות.

למרות שלחמישיית המחזור בחרנו את ווקר וסאם, הניצחון האחרון של אשדוד רשום במידה רבה על שמן של הישראליות. בת אל לזמי עם שלוש שלשות במחצית הראשונה, אורטל אורן במחצית שנייה מצוינת עם תשע נקודות, ארבע אסיסטים והגנה מצוינת ומיכל אפשטיין עם עשר נקודות חשובות ברבע הרביעי ו-17 סה"כ עשו את ההבדל. תרשמו 38 נקודות לישראליות בכחול צהוב, שיא עונתי, שלא תגידו שאנחנו לא יודעים גם לפרגן.

חתיכת מתנה
בששת משחקי הליגה האחרונים היא קולעת 21.8 נקודות למשחק ב61.2% מהשתיים, 48.1% מהשלוש ו-96.7% מהקו. היא מוסיפה 4.8 ריבאונדים, 3.0 אסיסטים ו-1.8 חטיפות למשחק. היא מגיעה לקו 5.0 פעמים במשחק. היא הסיבה שרמלה עוד יכולה לזכות במקום הראשון בליגה עד סיום הפלייאוף העליון. קוראים לה שי דורון.

מה קורה לבנות השרון?
76.6 נקודות למשחק, 20.6 איבודים למשחק, 65.4% מהקו, 36.2% מהשלוש. ארבעה מספרים שממש אבל ממש לא אפיינו את בנות השרון העונה, אבל ככה בדיוק הן נראות בחמשת המשחקים האחרונים. ההפסד לחולון היה אולי הסטירה המצלצלת שהבנות של שיקי פלח היו צריכות, והוא כנראה מאד מקווה שזה נכון. בליגה המשוגעת שלנו בנות השרון יכולות לסיים בכל אחד משלושת המקומות הראשונים, והדרך למטה חלקלקה ומהירה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();