המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל עפולה
No Picture Selected
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה הפועל ב"ש \ בני שמעון 86 - הפועל עפולה 80

כפר סבא הביסה את עפולה
במשחק השלמה למחזור השני בלאומית אירחה הפועל עפולה, ששיחקה ללא דימיטריוס טרידוול הפצוע, את הפועל כפר סבא. במחצית הראה הלוח 59:34, לכפר סבא, שסיימה בניצחון סוחף - 95:60 וכבשה את המקום הראשון.

צעירה ומתחדשת

בשנים האחרונות התרגלנו מעפולה להרבה "כמעט", אולם נראה שדווקא בעונה בה הציפיות מעט ירדו, יש לה את כל הכלים להשיג יותר מאשר תכננה. רועי פרל נשאר על הקווים, אבל מהעונה שעברה המשיך על הפרקט שחקן אחד בלבד. איך תשפיע הבנייה המחודשת על נציגת בירת העמק?


זר שני לעפולה

קבוצות הליגה הלאומית כבר החלו להתאמן (רובן המכריע לכל הפחות) ועל הדרך גם השלימו צעדים אחרונים בבניית הסגל. הפועל עפולה הייתה הבוקר אחת מאלו שסיימו את מסע הרכש שלהן לקיץ הנוכחי, עם צירופו של הפורוורד האמריקאי ג'יילין קאנון, עוד זר מעניין שצפוי להוסיף צבע לליגה. ללוח ההעברות המלא של הליגה


חוזר לעמק: טרידוול בעפולה

הפועל עפולה הולכת על בטוח ומצרפת לשורותיה את הפורוורד-סנטר הנהדר דימיטירוס טרידוול, שהעפיל בעונה האחרונה עם גלבוע/גליל לליגת העל. גם נתנאל ארצי מצטרף, במסגרת חוק "הכרטיס הכפול" שיאפשר לו להמשיך להיות חלק מהסגל של מכבי חיפה.

לאומית: הצעירים באים

גל גילינסקי, גל ויונטה, סול לשם, תומר שוקרון, תום סלוצקי, אליה סרור ועוד כמה צעירים יותר, צעירים פחות, שמצאו להם קבוצות בלאומית לעונה הקרובה. אבל לפני כל אלה - יש לנו גם חתיכת חוב רציני לסגור מקריית אתא, שאיכשהו נעלם בין השורות בנבכי האתר. זה יהיה ארוך, יאללה בואו נתחיל.

התעוררו משנתן: עפולה ורעננה מחתימות

לאחר תרדמת קיץ ארוכה למדי, הפועל עפולה ועירוני רעננה חוזרות לעבוד. הקבוצה של רועי פרל סוגרת קו אחורי ישראלי מרשים ומצרפת את רון סבג, זו של ברק פלג הולכת פנימה, משאירה את סמי גיבנס ומצרפת אליו רכש ישראלי מעניין במיוחד.

נשאר בעמק: אוראל לב בעפולה

חיזוק נוסף לקבוצה של רועי פרל. אחרי שהעבירה את עומר טל ממגדל העמק בתחילת השבוע, צרפה לשורותיה הפועל עפולה את אוראל לב, שעלה אשתקד עם גלבוע/גליל לליגת העל. פרל: "היה בינינו קליק כבר מהשיחה הראשונה".

עפולה: עומר טל מצטרף

החתמה ראשונה לרועי פרל. עומר טל, ששיחק בחצי העונה האחרונה במגדל העמק והוביל את הקבוצה לסיבוב שני נהדר ולפסע מכניסה מהשתתפות במשחקי הפלייאוף העליון - מצטרף. טל: "הגעתי לעפולה כי אני יודע שהמאמן וההנהלה יעמידו את כל הכלים להצליח, כשחקן וכקבוצה".

נשאר בעמק: פרל ממשיך בעפולה

אחרי רועי חגאי ונס ציונה, גם הפועל עפולה מאותתת, וסוגרת עם רועי פרל, מאמנה בעונה החולפת, לעונה נוספת. פרל: "אני שמח להמשיך לעונה נוספת במועדון ומודה על הבחירה בי. מאמין שנעמיד את הקבוצה הכי תחרותית שיהיה אפשר".

מאבדת גובה: הפסד נוסף להוד"ש, 26 נק' למארשל בבכורה
מכבי הוד השרון, ללא יואב דביר, מתרחקת מהפלייאוף עם הפסד שלישי ברציפות, הפעם 90:70 לעפולה שחגגה בצבע. מוזס מארשל היה נהדר בבכורה עם 26 נק', קלי בידלר הוסיף 16 משלו ועפולה רשמה נצחון נוסף שקטע שלושה הפסדי חוץ.