המשחק הבא
 מכבי קרית ביאליק :נגד
12/03/2012 :תאריך
זיסמן :אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

מכבי רמת-גן
No Picture Selected
המשחק האחרון - ליגה ארצית

תוצאה הפועל מבועים/מרחבים 97 - מכבי רמת-גן 84

עדיין איתנו
ברוב שלבי הקיץ חשבנו שכבר לא נראה אותם בליגה העונה, אבל עירוני ר"ג חיה ובועטת ובנתיים עשתה כמה רכישות מעיינות. הסגל עדיין קצר וההכנות רחוקות מלהיות שלמות, אבל עם קצת אמונה ועוד קצת זמן בר"ג יכול להיות משהו מעניין העונה.

זר שני לגליל
סנימון באוורס, בוגר מכללת אובורן, חתם בקבוצה בסוף השבוע האחרון ויהיה הזר השני של האדומים לצידו של ג'רמיין ג'ורדן. עידן פז, שהיה על הכוונת של עירוני ר"ג לעונה נוספת, סגר ברעננה.

שוב איתנו: בית יוסף בעירוני ר"ג

אחרי שחתם על חוזה זמני בבני הרצליה לפני כשבועיים והתקשה לשלב בין האימונים למקום עבודתו - שוחרר יועד בית יוסף, לבקשתו, מהקבוצה של מיקי גורקה, וחתם בשורות עירוני ר"ג, שם ישוב לשתף פעולה עם עידן פלדה.


עירוני רמת-גן מתחילה לעבוד

שבועיים. זה כל מה שנשאר עד לפתיחת העונה בליגה הלאומית, ובעירוני ר"ג מאמינים שעד אז יצליחו להעמיד סגל תחרותי שיתמודד בחלק העליון של הטבלה. אז מי שם אתם שואלים? בואו נתחיל מהבחור שנמצא בתמונה שיחזור לשתף פעולה עם עידן פלדה.

עירוני ר"ג: ממתינים להחלטה

אם לקראת סוף השבוע שעבר התקבלה התחושה שהעניינים בעירוני ר"ג עולים על פסים חיוביים, בימים האחרונים מתקבל בדיוק הרושם ההפוך לחלוטין. תשובות סופיות עדיין אין לנו, וגם לא לאנשי עירוני רמת-גן. בימים הקרובים לא יהיה מנוס מלקבל החלטה. ייתכן שכבר במהלך השבוע הקרוב.

עירוני רמת-גן צפויה לשחק בלאומית

בשנים האחרונות קשה לפתוח עונה בלאומית בלי התפרקות / כמעט התפרקות של קבוצה. הקיץ היה תורה של עירוני ר"ג. בתום סאגה ארוכה צפויה הקבוצה לפתוח את העונה הקרובה בליגה הלאומית. הסיכום צפוי להיחתם ביום ראשון הקרוב. בשורות טובות הגיעו אתמול גם מהעמק, שם נחתם הסכם האיחוד בין הפועל מגדל העמק להפועל עמק יזרעאל לעונת 17/18.

לאומית: שוב מהפך בצמרת, שלשת נצחון לעירוני ר"ג
מחזור של דרמות: אדם הוניג עם סל על הבאזר ניצח את קרית אתא, גלבוע/גליל חזרה לפסגה עם נצחון מוחץ על כפ"ס. עירוני ר"ג קלעה 5 נק' בחצי דקה וגברה בחוץ על רעננה עם שלשת נצחון של עמית תמיר, בתחתית נצחון לר"ג/גבעתיים אחרי שתי הארכות, יבנה פספסה נצחון על גליל עליון שמתקרבת לפלייאוף.
הפסד כואב ליבנה, אשקלון ממשיכה להתרסק
שתי הקבוצות האחרונות בטבלה ממשיכות בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. אליצור יבנה רשמה הפסד אכזרי לעירוני ר"ג 84:77 אחרי שהובילה לאורך רוב המשחק. עמית תמיר קלע שלשה חשובה 40 שניות לסיום. רעננה התקשתה במשך 18 דקות בדרך לנצחון מוחץ על אשקלון.
מגדל העמק מתרחקת מהפלייאוף, רמה"ש מתקרבת
עירוני ר"ג הביסה את הפועל מגדל העמק 73:96 עם תצוגה נוספת של נייט מילר שהיה בכל מקום על המגרש והקבוצה של רועי חגאי מצמצמת פערים לאחר ההפסד של רעננה. רמה"ש ידעה לנצל את ההפסד של מגדל העמק ואחרי שהתקשתה במשך שלושה רבעים באשקלון ידעה לאסוף נצחון חשוב 91:76.
נקמה מתוקה: עירוני ר"ג וגלבוע/גליל ניצחו בדרבים
גלבוע/גליל ועפולה סיפקו משחק אגרסיבי בסיומו ניצחו המקומיים 67:81. עירוני ר"ג הזיעה אבל ידעה לאסוף נצחון על ר"ג/גבעתיים שתקועה עמוק בתחתית. כפ"ס עם וי ביתי חשוב על גליל עליון במאבק הפלייאוף, הוד"ש עם נצחון שלישי רצוף וגם היא בדרך לשמינייה. נצחונות חוץ לב"ש ורעננה, קרית אתא ניצחה בהארכה את רמה"ש בזכות סל נצחון של מילס במשחק משוגע.