המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל חיפה
No Picture Selected
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה הפועל רמת גן \ גבעתיים 96 - הפועל חיפה 88

גביע האיגוד: נתניה ועוד 8
בקצה האחד: רמלה ובת ים מנצחות בחוץ ועולות שלב נוסף בגביע האיגוד. ניצחון נאה גם למחזיקת הגביע ממעלה אדומים. בקצה השני: ניצחונות להפועל חיפה ולמוצקין. ויש גם סינדרלה: אליצור נתניה מליגה א' מדהימה את חדרה וגם היא שם. תוצאות וסיקורי גביע האיגוד זורמים למערכת. המשחק בין ג'ת לכפר יונה נדחה.

"הפועל חיפה הגשימה לי חלום"
לכבוד החגים ורגע לפני שהם מסתערים על הליגה הארצית במטרה לעלות ללאומית, בהפועל חיפה נזכרים בעבר ובזר הראשון שאי פעם שיחק בשורותיה. ראיון מיוחד עם אלן פרידמן, שהספיק גם לעבור בנבחרת ישראל ואפילו רשום בדפי ההיסטוריה של מלחמות ישראל. כתבתו של אדי מינץ, בשיתוף עם מועדון הכדורסל הפועל חיפה.

ארצית צפון: גם כאן תהיה צמרת
הפועל חיפה למדה את טעויות העונה שהייתה וכבר השלימה את סגל השחקנים שלה לעונת 2015/16, כשהפעם לא נראה שתהיה מי שתעמוד בדרכה לליגה הלאומית. גם בבית"ר כפר יונה מכוונים לצמרת הגבוהה עם החתמות ראשונות ומעניינות מאוד. ממשיכים להתכונן לליגה הארצית, הפעם עם המחוז הצפוני.

חיפה של הפועל
המחוז הארצי הצפוני ירד לים ומה שנשאר לנו זה הדרבי, הראשון בחיפה מזה 14 שנה. היסטוריה ? כן. היסטריה ? פחות. כ 200 צופים הגיעו לאולם ביכורים המחודש, 150 מנומנמים בצד הירוק ו50 רועשים וגועשים בצד האדום. במחצית הראשונה הפועל חיפה המשיכה במסורת השבועית שלה לקרטע כל הדרך לשום מקום ואילו במחצית השנייה סוף סוף ראינו כדורסל. בסיום- ניצחון גדול לאדומים.
לקראת פתיחת האימונים: תנודות בלאומית ובארצית
הפועל חיפה ומכבי פ"ת ירדו לליגה השלישית לאחר שהבקרה לא אישרה את תקציבן. הפועל יקנעם/מגידו, עירוני נהריה והפועל עפולה קיבלו הארכה עד יום ראשון. לאבי אליהו הספיקה עונה אחת בליגת העל ואיפה חתם גלעד הירש? כל התשובות בפנים. הכיונו היכונו, בהמשך הסופ"ש פרויקט לוח העובר ושב של הליגה השנייה יפורסם
הפועל חיפה – הנשימות האחרונות
אבי ניניו, ממקימי עמותת האוהדים של הפועל חיפה בקריאה נרגשת קורא לכל מי שהקבוצה האדומה חשובה לו להציל אותה לפני שהיא מתמוטטת. במידה ולא תצליח הקבוצה לגייס את תקציב המינימום לליגה הלאומית היא תרד אוטומטית לליגה הארצית.
עמותת האוהדים של הפועל חיפה יצאה לדרך
המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעו לא מעט קבוצות בליגה הלאומית לא פסח גם על האדומים מעיר הנמל. עמותת אוהדים הוקמה בכדי להציל את המועדון ההיסטורי מקריסה "המטרה היא להגיע ל-300 תורמים שיצילו את הקבוצה"
הפועל חיפה החתימה זר
העולה החדשה ללאומית סגרה את הסגל שלה עם מייקל האריסון, בוגר קולוראדו סטייט ששיחק בשנים האחרונות בניו-זילנד ורומניה. בקבוצה התחיל להתאמן עידן כהן שצפוי להישאר עד תום הסיבוב הראשון.
חדשות ליגה לאומית
מכבי באר יעקב משלימה סגל ומצרפת שחקן זר, הפועל חיפה מתחמשת בתותח ראשי, מכבי הוד השרון מעבריה הילוך, ורק זהותה של הקבוצה ה-14 בליגה הלאומית מוטלת בספק, כמעט כמו בכל עונה אחרת, כשלא ברור מצבה של עירוני נס ציונה.