המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל ב"ש \ בני שמעון
No Picture Selected
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה הפועל ב"ש \ בני שמעון 86 - הפועל עפולה 80

לא מוותרים על החלום

ישראל ברוך כבר לא שם, גם לא מרבית שחקני הסגל מהעונה שעברה. בבאר שבע הלכו בקיץ האחרון על בנייה מחודשת כמעט מהיסוד, צרפו שני זרים עם עבר מרשים בליגת העל, והעמידו סגל מסקרן שינסה להגיע רחוק יותר מאשר בעונה שעברה. עד כמה רחוק? זו כבר שאלה שהתשובה עבורה מורכבת מהרבה משתנים.


חוזר ארצה: ג'ייסון וויליאמס בבאר שבע

כמה רחוק יכולה הייתה הפועל באר שבע להגיע אחרי ג׳ף אלן? כנראה שמספיק. הקבוצה של יניב בורגר סוגרת את הקיץ עם החתמה מסקרנת נוספת ומצרפת לשורותיה את הפורוורד הנהדר שכיכב בעבר בבני השרון והוסיף חצי עונה במכבי תל-אביב. בורגר: "חיפשנו הרבה זמן שחקן מנוסה, שקול דעת ששם את הקבוצה מעל הכל, וג'ייסון היה המועמד המוביל שלנו".


ג'ף אלן חוזר ללאומית

החתמה משמעותית נוספת להפועל באר שבע. הפורוורד-סנטר ג'ף אלן, ששיחק אשתקד בהפועל תל אביב בליגת העל, חוזר ללאומית ומצטרף לקבוצה של יניב בורגר, שמגלה: "שמח מאד שהצלחנו להחתים שחקן ברמתו".


שוב איתנו: טרנס ווטסון בכפר סבא

הפורוורד, שהעפיל עם קריית גת לליגת העל לפני שנתיים, חוזר ללאומית ומצטרף לקבוצה של ברק דמציאן אחרי עונה נהדרת בפינלנד. הפועל באר שבע מעבה את הקו האחורי ומצרפת את אלכס צ'רנוביץ'.

מסביב לשעון: אנתוני פישר בבאר שבע

רכש נוסף להפועל באר שבע. הגארד אנתוני פישר, ששיחק בעונה האחרונה בשורות עירוני נהריה מליגת העל חוזר ללאומית ומצטרף לקו האחורי המרשים שבונה הקבוצה. יניב בורגר: "פישר הוא שחקן ליגת על לגיטימי, יתן לנו מענה אדיר בשתי עמדות הגארד". ללוח ההעברות המלא של הליגה הלאומית

שוב איתנו: שמריז מצטרף לבאר שבע

אחרי עונה אחת בליגת העל - מלך הסלים הישראלי של הליגה בעונת 2014/15 חוזר ללאומית וישחק בעונה הקרובה במדי הקבוצה מבירת הנגב, שמאותתת חזרה למסע הרכש של נס ציונה. בורגר: "מצרפים אלינו את אחד הקלעים הטובים בכדורסל הישראלי". הפועל מגדל העמק ממשיכה במגמה הצעירה שלה ומצרפת את ייבגני חולדוב.

באר שבע ורמת-גן/גבעתיים מעלות הילוך

אחרי טמיר אריאלי ואוהד כהן - הקבוצה של יניב בורגר ממשיכה להתחזק ומצרפת לשורותיה את הפורוורד הבריטי-ישראלי, ג'וש רוג'רס, ששיחק בשנים האחרונות בליגת המכללות. הפועל רמת גן / גבעתיים מוסיפה רכש מעניין משלה ומחזירה את יוני ניר לליגה השנייה, שישוב לשתף פעולה עם ליאור ליפשיץ.

נשאר אדום: אוהד כהן ממשיך בב"ש

אחרי שסיכמה עם טמיר אריאלי לעונה נוספת, השלימה הקבוצה מבירת הנגב את הצעד המתבקש מבחינתה וסגרה עם הקפטן אוהד כהן לעונה נוספת. כפיר ארזי, יו"ר הקבוצה: "אוהד הוא לב אדום. אין הרבה שחקני נשמה, ואוהד הוא אחד כזה".

באר שבע ורעננה תופסות קו

הפועל באר שבע / בני שמעון ועירוני רעננה שומרות על שני הרכזים המובילים שלהם מהעונה האחרונה. באר שבע מחתימה את טמיר אריאלי לעונה נוספת, רעננה משאירה את גיא לביא, שסיים ראשון בטבלת מלך האסיסטים של הליגה.

ג'ורדן לואיס יורד דרומה

גם בבאר שבע מתחילים לעבוד. הקבוצה של יניב בורגר מצרפת לשורותיה את הפורוורד ג'ורדן לואיס, ששיחק בשנתיים האחרונות בקריית אתא, איתה העפיל פעמיים ברציפות לגמר הפלייאוף. לואיס: "הגעתי כדי להתקדם למועדון גדול".