המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל מגדל העמק
No Picture Selected
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה הפועל מגדל העמק 83 - עירוני רעננה 94

שומרי המגדל

עם אחד הסגלים הצעירים בליגה, שני זרים חדשים, והרבה תקוות - מגדל העמק תנסה לשחזר את ההצלחה מהסיבוב השני של העונה שעברה ולהשתלב בפלייאוף העליון. קל זה בטוח לא יהיה, אבל זה בדיוק מה שהרשינו לעצמנו לחשוב בקיץ שעבר, וכמעט התבדינו.


עירוני רמת-גן צפויה לשחק בלאומית

בשנים האחרונות קשה לפתוח עונה בלאומית בלי התפרקות / כמעט התפרקות של קבוצה. הקיץ היה תורה של עירוני ר"ג. בתום סאגה ארוכה צפויה הקבוצה לפתוח את העונה הקרובה בליגה הלאומית. הסיכום צפוי להיחתם ביום ראשון הקרוב. בשורות טובות הגיעו אתמול גם מהעמק, שם נחתם הסכם האיחוד בין הפועל מגדל העמק להפועל עמק יזרעאל לעונת 17/18.


מוכנה לצאת לדרך: זר שני למגדל

הפועל מגדל העמק מצרפת לשורותיה את הפורוורד האמריקאי מרכוס רלפורד, וקרובה להשלים את בניית סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה. רלפורד הוא הזר השני שמצטרף לקבוצה, אחרי ניק ג'ייקובס שהצטרף בחודש שעבר.


שוב איתנו: שמריז מצטרף לבאר שבע

אחרי עונה אחת בליגת העל - מלך הסלים הישראלי של הליגה בעונת 2014/15 חוזר ללאומית וישחק בעונה הקרובה במדי הקבוצה מבירת הנגב, שמאותתת חזרה למסע הרכש של נס ציונה. בורגר: "מצרפים אלינו את אחד הקלעים הטובים בכדורסל הישראלי". הפועל מגדל העמק ממשיכה במגמה הצעירה שלה ומצרפת את ייבגני חולדוב.

זר שני לרחובות, לירז אריאלי במגדל העמק

אחרי אוון ייטס, הקבוצה של אבנר יאור מצרפת לשורותיה אמריקאי נוסף - מרקיז אדיסון, ונמצאת מרחק החתמה אחת מהשלמת סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה. הפועל מגדל העמק ממשיכה לעבוד, ומצרפת את לירז אריאלי, שחוזר לקבוצה אחרי עונה מוצלחת במכבי רעננה. ללוח ההעברות המלא של הליגה הלאומית

רמה"ש מתחדשת בזר, רוזנברג נשאר במגדל

א.ס. רמת השרון והפועל מגדל העמק ממשיכות לספק לנו כותרות משותפות. הקבוצה של גיא קנטור צרפה לשורותיה את הפורוורד גרג לוגינס, ששיחק אשתקד בליגה הגרמנית השנייה. מגדל העמק של דוד אלהרר סיכמה עם הגארד קלארק רוזנברג לעונה נוספת.

הוניג לרמה"ש, אוחנון נשאר במגדל

חיזוק נוסף לקבוצה של גיא קנטור. הרכז אדם הוניג, ששיחק אשתקד במגדל העמק, מצטרף לקבוצה ויוביל את הקו האחורי יחד עם יונתן שטרקרמן. מגדל העמק, שרצתה מאוד בהוניג אך לא הצליחה לשמור אותו אצלה, סגרה לעונה נוספת עם אליאב אוחנון.

אלהרר נשאר במגדל, ומתחיל לעבוד

דוד אלהרר, שהוביל את מגדל העמק לסיבוב שני מוצלח שכמעט והסתיים בפלייאוף העליון - ימשיך בקבוצה לעונה נוספת. רכש ראשון כבר יש לו - הרכז אלון לוין והזר ניק ג'ייקובס, שמגיע ממכלת ג'ורג'יה טק היוקרתית.

לאומית: מגדל העמק בדרך לפלייאוף
הקבוצה של דוד אלהרר גברה על כפ"ס 71:87 אבל פספסה הזדמנות לעבור אותה בטבלה כשפספסה בנקודה את ההפרש מהמשחק הקודם. רמה"ש לא מרימה ידיים עם נצחון על יבנה, הוד"ש מחוץ לפלייאוף אחרי הפסד צמוד לקרית אתא. גלבוע/גליל שמרה על הפסגה ועירוני ר"ג המשיכה לנצח.
חכמה על חזקות: סל נצחון של אדם הוניג לקח מאתא את הפסגה
דקה וחצי לסיום אדם הוניג היה ללא נקודות. אבל 4 נק' במאני טיים, כולל סל נצחון קבע 76:78 למגדל העמק על קרית אתא ששוב מועדות נגד הקטנות ואיבדה את המקום הראשון. הפועל ב"ש התקשתה באשקלון המתפוררת אבל ידעה לצאת עם נצחון דחוק 76:66. ריימונד סייקס עם דאבל-דאבל (15 נק', 10 ריב') בבכורה.