המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

עירוני רעננה
No Picture Selected
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה הפועל מגדל העמק 83 - עירוני רעננה 94

זר שני לרעננה: רודני וויליאמס
הקבוצה של ברק פלג מתקרבת לסגירת הסגל שלה לעונה הקרובה ומצרפת לשורותיה את הפורוורד-סנטר האמריקאי רודני וויליאמס, בוגר מכללת דרקסלר. גם מיכאל מושקוביץ' מצטרף.

"לניצחון הזה לא תהיה השפעה על הטבלה"

ברק פלג, מאמן עירוני רעננה, שיצאה לקריית אתא וחזרה עם ניצחון גדול במשחק המרכזי של המחזור, מנמיך ציפיות. גיא קנטור מספר מה עבד בניצחון על באר שבע, יניב בורגר מספר מה פחות עבד מהצד שלו, וכמה מילים גם מהמושבה וזיסמן. הערב, במשחק השלמה למחזור, תארח מגדל העמק את הוד השרון. עירוני ר"ג תפגוש את נהריה במסגרת משחקי שלב א' בגביע.


סמי גיבנס לא לבד

עירוני רעננה סוגרת קו קדמי מעניין עם הסנטר האמריקאי ג'וש היירסטון, בוגר מכללת דיוק הגדולה, שיחבור לסמי גיבנס. בקבוצה מתקרבים לסגור את סגל השחקנים ומחפשים גבוה ישראלי צעיר נוסף. הוד השרון מצאה לה אחד כזה, מגדל העמק סגרה סגל עם עוד גארד צעיר מוכשר.


רעננה מתחמשת

לירן מורן, אחד הקלעים הבולטים בליגה בעונה האחרונה שהיה מחוזר רבות בקיץ האחרון מצטרף לעירוני רעננה ויוביל את הקו האחורי שלה. גם צאלי נוימן, עוד בוגר מוכשר של מחלקת הנוער של רעננה, שנעדר מהמגרשים בשנה האחרונה בשל פציעה - מצטרף.

זוסמן מצטרף לרעננה

עוד תזוזות ברעננה. הקבוצה של ברק פלג מחזירה הביתה את נמרוד רינסקי אחרי שנת גלות במגדל העמק, ומצרפת לשורותיה את אחד הכשרונות המדוברים של הכדורסל הישראלי בשנים האחרונות - יובל זוסמן. באר שבע / בני שמעון ורמת-גן / גבעתיים מעבות את הסגל בצעירים משלהן.

התעוררו משנתן: עפולה ורעננה מחתימות

לאחר תרדמת קיץ ארוכה למדי, הפועל עפולה ועירוני רעננה חוזרות לעבוד. הקבוצה של רועי פרל סוגרת קו אחורי ישראלי מרשים ומצרפת את רון סבג, זו של ברק פלג הולכת פנימה, משאירה את סמי גיבנס ומצרפת אליו רכש ישראלי מעניין במיוחד.

באר שבע ורעננה תופסות קו

הפועל באר שבע / בני שמעון ועירוני רעננה שומרות על שני הרכזים המובילים שלהם מהעונה האחרונה. באר שבע מחתימה את טמיר אריאלי לעונה נוספת, רעננה משאירה את גיא לביא, שסיים ראשון בטבלת מלך האסיסטים של הליגה.

פלג ממשיך ברעננה

ברק פלג, שהוביל את עירוני רעננה לחצי גמר הפלייאוף בעונה האחרונה, סיכם את תנאיו במועדון ויאמן את הקבוצה גם בעונת המשחקים הקרובה.

באר שבע שוב איתנו
במשחקה הטוב ביותר העונה הביסה הפועל באר שבע את הפועל עפולה, 89:61, ושיפרה עמדות לקראת משחקי הפלייאוף. מכבי רעננה ניצחה את גליל עליון ופגעה משמעותית בסיכוייה להשתלב במשחקי הפלייאוף העליון.
לאומית: כפ"ס הדהימה באתא, הוד"ש ברעננה
הפועל כפ"ס חתומה על הפתעת המחזור עם נצחון גדול 63:60 בקרית אתא, הוד"ש עם צעד חשוב בדרך לפלייאוף לאחר נצחון חוץ ברעננה לה זה הפסד ראשון מפתיחת הסיבוב השני. ב"ש, עפולה וגלבוע עם נצחונות על קבוצות התחתית. רמה"ש עם נצחון קשה באשקלון בורחת למגדל העמק שהובסה ע"י עירוני ר"ג.