המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

אליצור תל אביב
המשחק האחרון - פליאוף לאומית נשים

תוצאה אליצור תל אביב 61 - הפועל זיכרון / מעגן מיכאל 71

גביע האיגוד: ראשל"צ בגמר ובגדול
אמנם יש עוד משחק גומלין ב-20.2 אבל קשה להאמין שאליצור ת"א יצליחו למחוק 57(!) נקודות הפרש שהשיגו שחקניות הפועל ראשל"צ בעוד משחק אדיר שלהן בעונה המשוגעת. כבר במחצית הוליכו המארחות במעל 40 נקודות ולא השאירו סיכוי ליריבה. חצי הגמר השני, בין הפועל מעגן מיכאל להפועל גליל עליון נדחה ל-6 בפברואר.

"אליצור אמיתית" , בן מרגי מתקדמת לבוגרות

היא גדלה באליצור חולון ומאמנת באגודה מאז היתה בת 16. לפני שנה הובילה את נערות ב' עד לחצי הגמר על תואר האליפות ובשנה הבאה, לראשונה תאמן קבוצת בוגרות בלאומית נשים ותשלים בכך מעגל של אימון עם שחקניות אותן אימנה בכיתה ה' ועכשיו בצעדיהן הראשונים בבוגרות. "זו הגשמת השאיפה שלי. הגעתי למקום בו אני יכולה ליצור לבנות את פלטפורמה לצעירות"


קובי ברודו מאמן אליצור ת"א
עונת המלפפונים בליגה הלאומית בצעדיה הראשונים, עוד לא ברור אם יש עולות לליגת העל או יורדות מליגת העל, אבל בתל אביב החלו בהכנות לעונה הבאה ומינו את קובי ברודו כמאמן הקבוצה במקומו של עמי ברדה.

ראיון: איך לא נמאס להן?
אולי זו נשמעת שאלה מוזרה, אבל בין כל התלונות על הענף ההולך ומתדרדר יש שתי שחקניות שהיו שם בתחילת שנות ה-90 ועדיין כאן. שרית עטיה מנשה וחנה הללי מככבות בשנים האחרונות בליגה הלאומית מתוך בחירה. כשקראו להן לפני 3 שנים לליגת העל הן הראו שהן מסוגלות ומדי שנה כשמקבלות כל קיץ הצעות לחזור לשם, הן מסרבות. כדורסל הן משחקות מאהבה ויש להן עוד הרבה אהבה לתת ולקבל מהענף לפני שיפרשו. ראיון גדול עם שחקניות גדולות.
קו ת"א – גליל : כתף אל כתף
אליצור ת"א וגליל עליון התחילו את ה"קרב" ביניהן בעונה שעברה כשהיו צמודים עונה שלמה. הקרב הצמוד המשיך העונה ובסיומה שתיהן בליגת העל ולכל אחת מהן תואר. סיפורה של העונה בליגה הלאומית דרך 10 נקודות מפתח ביריבות הישירה בין הקבוצות. למצטיינות העונה עפ"י בחירת מאמני הליגה - לחצו
לאומית: גליל עליון אלופה!
אחרי שהשיגה את המטרה העיקרית, העפלה לליגת העל, השלימה הערב גליל עליון את המלאכה כשגברה בתום מותחן על אליצור ת"א, גזרה רשתות ב"הר וגיא" והניפה צלחת אליפות. סיקור מלא של המשחק, בפנים. וביום שישי, לאומית סוגרת עונה עם כתבת הסיכום ומצטיינות העונה עפ"י בחירת המאמנים
לאומית: הבייתיות עוברת לגליל
גליל עליון גברה על אליצור תל אביב במשחק הראשון בסדרת הגמר, העבירה לעצמה את יתרון הביתיות ויכולה לגזור רשתות כבר ביום שני ב"הר וגיא". מכת הפציעות בת"א נמשכת. המשחק הבא ביום שני 7/5 שעה 19:30
אליצור ת"א חוזרת לליגת העל!
השחקניות שכונו כאן באתר "כל השאר" לצד חנה הללי הן שהיו חתומות הערב על אחד המשחקים הטובים של הקבוצה, הראו את כוחה של ת"א והחזירו את אליצור לליגת העל אחרי למעלה מ-20 שנה, כשמעל כולן בלטה מעיין לוי. במשחק השני השוו לזמי וירושלים את הסדרה ל1:1. מוקדם יותר זומנה אלי הינטון מהגליל לסגל נבחרת ישראל.
לאומית פיינל 4: שרדו את העייפות
פחות מ-48 שעות מתום משחק הגביע בין אליצור ת"א וגליל עליון השתיים אירחו את המשחק הראשון בחצי גמר הפיינל פור. בני יהודה היו קרובות במיוחד להיות הפתעת העונה את מחזיקת הגביע החדשה וירושלים איבדו יתרון 9 ברבע השני והפסידו בגליל. הגומלין ביום שני 23/4.
גביע האיגוד של אליצור ת"א!
בתום משחק צמוד במהלכו גליל עליון הצליחה כמעט למחוק פיגור 9 הפרש מהמשחק הראשון כשהוליכה ב-8 יתרון, אליצור תל אביב הצליחה, במחצית שניה מצוינת, מאמץ הגנתי וענבל שנפר אחת לנצח ב"הר וגיא" ולזכות בתואר ראשון אחרי 20 שנה. סיקור מלא של הניצחון הגדול, בפנים