המשחק הבא
 הפועל משגב :נגד
14/04/2010 :תאריך
קרית הצעירים :אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

א.ס רמת השרון
No Picture Selected
המשחק האחרון - ליגה ארצית

תוצאה א.ס רמת השרון 77 - אליצור גבעת שמואל 67

ארצית: נתניה ואשקלון מובילות, גבעתיים הפתיעה
עוד מחזור של פלייאוף ומבחנים בליגה הארצית, והפעם - נתניה גנבה את הביתיות וניצחה את רמה"ש בחוץ, אשקלון פיגרה 3 רבעים אבל ניצחה בזכות סיומת נהדרת. במבחנים - פ"ת/גבעתיים קרובה לעלייה, אונו הביסה את טבעון.

ארצית דרום: חבל מודיעין או פ"ת
הערב ב19:30 בשוהם תוכרע זהות העולה השנייה לגמר של המחוז הדרומי. מי יחגוג בסוף הערב - רז נסים כהן ועוד ארבעה או הסגל העמוק של פ"ת? מי תזכה לשחק מול אשקלון? שידור ישיר באתר האיגוד. במבחנים: כפר קאסם ומודיעין רוצות ניצחון ראשון.

תשמור על הרמה?

אחרי עונה נהדרת שהסתיימה בהעפלה לפלייאוף העליון, ברמת השרון נאלצו ללכת הקיץ על בנייה מחודשת. עם גיא קנטור על הקווים, סגל ישראלי צעיר ומבטיח וזרים שחרשו את כל אירופה - תנסה הקבוצה להגיע לפחות אל אותה הנקודה. כמה קשה זה יהיה? חכו, יש לנו עוד 13 קבוצות לדבר עליהן. ליגה לאומית - קבוצה ביום - יוצאים לדרך.


רמת השרון סוגרת סגל

הקבוצה של גיא קנטור מחתימה זר שני - מוריס פירסון, פורוורד-סנטר ששיחק בעונה האחרונה בליגה הראשונה בקפריסין ויחבור בקו הקדמי לגרג לוגיניס, שהצטרף בחודש שעבר. יחד איתו השלימה הקבוצה את סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה עם ארבעה צעירים שיחכו לקבל את ההזדמנות כדי לפרוץ: תומר סדן, דייויד מוסינדי, אריאל נבון ואלמוג זקס.

רום קורנליוס ברמת השרון

אחרי יונתן שטרקמן ואדם הוניג, הקבוצה של גיא קנטור מצרפת לשורותיה צעיר מבטיח נוסף לקו האחורי - רום קורנליוס, ששיחק אשתקד בגליל עליון. "ממשיכים בקו המנחה אותנו - הענקת במה לשחקנים צעירים מוכשרים שרעבים להצלחה", נמסר על ידי הנהלת המועדון.

רמה"ש מתחדשת בזר, רוזנברג נשאר במגדל

א.ס. רמת השרון והפועל מגדל העמק ממשיכות לספק לנו כותרות משותפות. הקבוצה של גיא קנטור צרפה לשורותיה את הפורוורד גרג לוגינס, ששיחק אשתקד בליגה הגרמנית השנייה. מגדל העמק של דוד אלהרר סיכמה עם הגארד קלארק רוזנברג לעונה נוספת.

הוניג לרמה"ש, אוחנון נשאר במגדל

חיזוק נוסף לקבוצה של גיא קנטור. הרכז אדם הוניג, ששיחק אשתקד במגדל העמק, מצטרף לקבוצה ויוביל את הקו האחורי יחד עם יונתן שטרקרמן. מגדל העמק, שרצתה מאוד בהוניג אך לא הצליחה לשמור אותו אצלה, סגרה לעונה נוספת עם אליאב אוחנון.

חוזר לארץ: שטרקמן ברמת השרון

אחרי עונה מוצלחת בלוגאנו טייגרס מהליגה השווייצרית הראשונה, יונתן שטרקמן חוזר לארץ ומצטרף לרמת השרון, בשורותיה שיחק לפני שנתיים. שטרקמן: "שמח שהצוות המקצועי האמין בי. משוכנע שנעמיד קבוצה תחרותית".

לאומית: איתות מהשרון

מכבי הוד השרון בהחתמה החדשה הראשונה של הקיץ, מצרפת לשורותיה את הקלעי שמואל מלכוב שמגיע אחרי שנתיים נהדרות בארצית. אצל השכנות: איתן רוטנברג ימשיך בכפר סבא, בן שרוני - ברמת השרון.

רמה"ש לא מרימה ידיים
א.ס רמה" ש לא מוותרת על הפלייאוף העליון וגברה ללא תנאי על אליצור יבנה. במחצית הראשונה המשחק עוד היה צמוד, אלא שברבע השלישי מטווח שלשות של האורחים הביא לבריחה ולנצחון. יבנה ממשיכה להיות מתחת לקו האדום.