המשחק הבא
 מכבי רמת גן/חן :נגד
10/04/2005 :תאריך
אולם בליך :אולם





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל זיכרון / מעגן מיכאל
המשחק האחרון - ליגת על נשים

תוצאה הפועל זיכרון / מעגן מיכאל 56 - מכבי רעננה 63

"להיות או לחדול": הזוית הווינרית
ביום שני, 6.3 בשעה 18:10, בהיכל הספורט בפתח תקווה, תקבע היורדת לליגה הלאומית. הפועל פתח תקווה תארח את הפועל זיכרון/מעגן מיכאל במשחק 'ראש בראש' בו המנצחת תישאר והמפסידה תרד. "ספסל" מתכונן למשחק הדרמטי עם "שלב השאלה הזהה" למאמנים ולשחקניות הקבוצות, מעכשיו ועד לג'אמפ בול. הפעם עם ה'ווינריות' לירז קניג ועדן רוטברג על הסיכומים, ההכנות והאפשרות שייקחו את הזריקה האחרונה.

"להיות או לחדול": הזוית של הקפטניות
ביום שני, 6.3 בשעה 18:10, בהיכל הספורט בפתח תקווה, תקבע היורדת לליגה הלאומית. הפועל פתח תקווה תארח את הפועל זיכרון/מעגן מיכאל במשחק 'ראש בראש' בו המנצחת תישאר והמפסידה תרד. "ספסל" מתכונן למשחק הדרמטי עם "שלב השאלה הזהה" למאמנים ולשחקניות הקבוצות, מעכשיו ועד לג'אמפ בול. הפעם עם הקפטניות שירלי שבתאי וירדן גוט על הסיכומים, התחושות וההכנות.

התחלה חדשה: העונה הראשונה של עמית גור

לליגת העל עמית גור מגיעה אחרי 3 אליפויות רצופות בלאומית. נתון אולי חסר תקדים, שמוכיח בעיקר שבשלה כבר לפרוץ בליגה הבכירה. עם הסגל שזכה באליפות האחרונה ושלוש צעירות שגדלו במחלקה וחזרו הביתה, גור ומעגן מיכאל/זיכרון מתכוננות לעונת בכורה היסטורית.


שחקניות מעגן מיכאל מתגייסות ומגייסות
לפני חודש שחקניות זיכרון/מעגן מיכאל, עשו את שלהן על המגרש וזכו באליפות שניה ברציפות ששוב הבטיחה את העליה לליגה העל. כמו לפני שנה גם הפעם מגבלה תקציבית מונעת את העליה ולכן השחקניות התאגדו ויצאו בפרויקט גיוס כספים ב-הדסטארט, היעד תחילת חודש יולי, המועד האחרון לרישום בליגת העל
אלופה בפעם השניה ברציפות
הפועל זיכרון/מעגן מיכאל השלימה את המשימה עם הניצחון ברעננה ושמרה על תואר האליפות, אחרי שניצחה בסדרה 2-0. המשחק הוכרע כבר אחרי הרבע הראשון שהסתיים 20-5, ממנו לא חזרה רעננה. בשורות האלופה בלטו עמית גור עם 20 נקודות ורותם רוכסאר במשחק הגנה מצוין. מעגן מיכאל זכתה לכרטיס לליגת העל, אך הצעות להצטרף יוגשו בימים הקרובים, ככל הנראה, גם לרעננה ורמלה ואחריהן לשאר קבוצות הליגה. גלריית תמונות וסיכומים, יעלו בהמשך.
40 דקות מהגנה על התואר
מעגן מיכל במרחק 40 דקות לעשות מה שלא הצליחו לעשות לפני וזה להגן על תואר האליפות בליגה הלאומית. עם ניצחון גדול שהושג בריצת 11-0 ברבע האחרון, יכולות לגזור את רשתות אולם "אביב". עמית גור בלטה עם 23 נקודות, הגנת מעגן מיכאל הצטיינה. משחק מס' 2 בסידרה, יום שני, 16/5 שעה 18:45 ב"אביב" וכמה דקות לפני - טקס מצטיינות העונה של הליגה הלאומית.
"אחרי הסדרה נחזור להיות חברות"
ביום שני תצא לדרך סדרת הגמר בליגה הלאומית. אחת מהקבוצות תזכה באליפות, שירלי שבתאי או שרון רשף הן הקפטניות שרוצות להניף את הצלחת בסוף הסדרה, הן גם חברות טובות שגדלו יחד ולראשונה ייפגשו להתמודדות ישירה על התואר. רגע לפני שיוצאים לדרך, מוזמנים להתרגש ולהתכונן איתן לסדרה שתפתח ביום שני, 9.5 בשעה 19:00.
כל ההתחלות: הילה מימון
בענף שכמעט ולא מסוקר לתודעה מגיעות שחקניות שזכו עם קבוצתן באליפות או להישגים חסרי תקדים. מדור חדש יפגיש להיכרות ראשונה עם השחקניות שבלטו במקום בו שיחקו, חולמות להגיע הכי רחוק - אם רק יגלו אותן. הילה מימון, בוגרת המחלקה הצעירה של נתניה, שעם זיכרון יעקב הגיעה לחצי גמר נערות א' ובבוגרות עם הקבוצה המאוחדת זכתה באליפות, חזרה הביתה וסיימה כקלעית המובילה במחוז צפון (לצד שני לוי).
גביע האיגוד של רמלה
הן לקחו אליפויות, דאבלים ואפילו תואר אירופי, אבל גביע האיגוד היה חסר להן בארון והערב הוא הגיע. בקאמבק אדיר במחצית השניה, רמלה חזרה ממינוס 13, עד הפסד מינימאלי שהספיק להן כדי להניף את הגביע. משחק לא גדול, אבל כ"כ הרבה נשמה נשארה על המגרש (משני הצדדים, אגב), ו-12 נקודות של קניג ורוזנס במאני טיים הוביל לשינוי המומנטום ולניצחון.
גביע האיגוד: רמלה מוליכה במחצית
דרמה, מתח, אגרסיביות ומשחק לחימה אדיר, שליטה של רמלה וקאמבק של מעגן מיכאל, כ-550 אוהדים ביציע שסיפקו אווירה ששכחנו שיכולה להיות בכדורסל הישראלי ו-57:51 לאליצור רמלה במשחק הראשון של גמר הגביע. חבל רק שהאיגוד לא נותן את הכבוד לגביע 'שלו'. הגומלין 12/4, 19:00 בקיבוץ מעגן מיכאל.