המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל רמת גן \ גבעתיים
No Picture Selected
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה הפועל רמת גן \ גבעתיים 96 - הפועל חיפה 88

לאומית: ניצחון בכורה להפועל חיפה
הקבוצה שחזרה העונה ללאומית גברה 67:85 על מגדל העמק, נס ציונה הביסה את הפועל רגבעתיים 76:62, רעננה הביסה את גליל עליון 66:80. הפסד שני לקרית אתא, 66:71 מול רמה"ש, ניצחון ראשון גם לעירוני ר"ג, 77:74 מול רחובות, ולהפועל ב"ש, 64:81 מול מכבי הוד"ש.

האורדונים באים

עם סגל חדש כמעט לחלוטין, שני שחקנים שרק לפני שנתיים עלו יחדיו לליגת העל, זרים טובים וצעירים מוכשרים - הפועל רמת-גן / גבעתיים מכוונת לפלייאוף העליון אמנם יכולה להרשות לעצמה לשאוף מעבר. יהיה כיף השנה ב"זיסמן".


זר ראשון לאורדונים

פחות מיממה לאחר שקבוצת האוהדים של הפועל חיפה סגרה סגל, כשצרפה לשורותיה זר שני, הודיעה קבוצת האוהדים של הפועל רמת-גן גבעתיים על צירופו של הזר הראשון שלה העונה - ראשאד מאדן, ששיחק אשתקד בליגה הראשונה ביון. הערב ב- 19:00 בזיסמן: אימון פתיחה לא רשמי.


שם-טוב ממשיך ברמת-גן/גבעתיים

הבטיחו שם טוב, הביאו שם-טוב. הפועל רמת גן / גבעתיים ממשיכה לעבוד וסוגרת לעונה נוספת עם הרכז ליאור שם טוב שיחבור לליאור ליפשיץ בקו האחורי. מכבי רחובות מביאה שם טוב משלה ומצרפת את אופק חכמון הצעיר. ויש לנו גם לגיונר חדש: אנטון שוטבין, ששיחק אשתקד בבאר שבע, ועוזב לסלובקיה.

רמת-גן/גבעתיים לא עוצרת

הולך להיות שמח העונה בזיסמן. הפועל רמת-גן/גבעתיים ממשיכה לבנות סגל מעניין ואטרקטיבי ומצרפת ישראלי בכיר נוסף - הפורוורד יניב סולומון, ששיחק בעונה האחרונה באליצור יבנה והפועל באר שבע. סולומון: "לאוהדים ולאווירה במשחקים היה חלק גדול בהחלטה שלי לבוא לכאן".

באר שבע ורמת-גן/גבעתיים מעלות הילוך

אחרי טמיר אריאלי ואוהד כהן - הקבוצה של יניב בורגר ממשיכה להתחזק ומצרפת לשורותיה את הפורוורד הבריטי-ישראלי, ג'וש רוג'רס, ששיחק בשנים האחרונות בליגת המכללות. הפועל רמת גן / גבעתיים מוסיפה רכש מעניין משלה ומחזירה את יוני ניר לליגה השנייה, שישוב לשתף פעולה עם ליאור ליפשיץ.

יונתן לוי ברחובות, חליפה בר"ג/גבעתיים

החתמה מעניינת נוספת לקבוצה של אבנר יאור, שמצרפת לשורותיה את יונתן לוי שיחלוק את עמדת הסנטר עם אוון ייטס. הפועל רמת גן / גבעתיים סגרה עם עידו חליפה, וגם הפועל חיפה מצרפת צעיר מעניין לסגל.

שישי חם בלאומית

הפועל רמת גן/גבעתיים פתחה את הבוקר בסערה עם החתמה מרשימה כשצרפה לשורותיה את ליאור ליפשיץ. עירוני נס ציונה המשיכה את הצהריים כשסגרה את הסגל הישראלי שלה עם עידו סטולרו. שניהם מצטרפים להפועל חיפה, שסגרה אמש עם אור פלבניק.

מתן חרוש לרמת-גן/גבעתיים

מאמן ליום כבר אמרנו? מתן חרוש, עוזרו של דני פרנקו בירושלים בשנתיים האחרונות יורד ללאומית ויאמן את קבוצת האוהדים של הפועל רמת-גן גבעתיים. חרוש: "נבנה קבוצה לוחמת שתביא גאווה למועדון ולקהל".

גלבוע/גליל עדיין בפסגה, עירוני ר"ג כבר חמישית
הפועל גלבוע/גליל התקשתה במשך 37 בזיסמן נגד ר"ג/גבעתיים, אלא שריצת 9-0 של הצפוניים בשלוש הדקות האחרונות נתנה להם נצחון חוץ חשוב. היריבה העירונית, עירוני ר"ג, לא התקשתה מול אשקלון. עמית תמיר צלף 28 נק' עם 33 נק' מדד.