המשחק הבא
 הפועל גליל עליון :נגד
05/03/2013 :תאריך
כפר בלום :אולם





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל פתח תקווה
No Picture Selected
המשחק האחרון - ליגת על נשים

תוצאה הפועל פתח תקווה 62 - מכבי "בן" בנות אשדוד 87

"להיות או לחדול": הזוית הווינרית
ביום שני, 6.3 בשעה 18:10, בהיכל הספורט בפתח תקווה, תקבע היורדת לליגה הלאומית. הפועל פתח תקווה תארח את הפועל זיכרון/מעגן מיכאל במשחק 'ראש בראש' בו המנצחת תישאר והמפסידה תרד. "ספסל" מתכונן למשחק הדרמטי עם "שלב השאלה הזהה" למאמנים ולשחקניות הקבוצות, מעכשיו ועד לג'אמפ בול. הפעם עם ה'ווינריות' לירז קניג ועדן רוטברג על הסיכומים, ההכנות והאפשרות שייקחו את הזריקה האחרונה.

"להיות או לחדול": הזוית של הקפטניות
ביום שני, 6.3 בשעה 18:10, בהיכל הספורט בפתח תקווה, תקבע היורדת לליגה הלאומית. הפועל פתח תקווה תארח את הפועל זיכרון/מעגן מיכאל במשחק 'ראש בראש' בו המנצחת תישאר והמפסידה תרד. "ספסל" מתכונן למשחק הדרמטי עם "שלב השאלה הזהה" למאמנים ולשחקניות הקבוצות, מעכשיו ועד לג'אמפ בול. הפעם עם הקפטניות שירלי שבתאי וירדן גוט על הסיכומים, התחושות וההכנות.

אלי רבי חוזר לליגת העל
מאמן נבחרת ישראל ומנהל האגף המקצועי לנשים בעבר ומי שהוביל את מ.ס. אשדוד עד לחצי גמר היורוקאפ, מוכן לאתגר הבא בקריירה וחתם מוקדם יותר היום כמאמן ראשי בהפועל פתח תקווה. מאז בעונה שעברה התמקד בניהול המקצועי של המחלקה בגני תקווה והבוקר קיבל מהקבוצה את ההצעה לחזור לעמוד על הקווים ונענה לאתגר.

בקרוב היא חוזרת - ראיון עם מעיין דגן
מעיין דגן, סומנה כהבטחה הגדולה של העונה עם החתימה בליגת העל בהפועל פתח תקווה,אחרי שנתיים מצוינות בלאומית. אבל אז, באחד האימונים הראשונים של העונה, משום מקום, פציעה. מה שהתברר כקרע ברצועה הצולבת, השבית את דגן לשנה שלמה מכדורסל. עכשיו אחרי החלמה ארוכה היא רעבה לחזור ולהוכיח מי היא. ראיון מיוחד.
תחקיר: ליגת על או לאומית - איך בוחרים?
חלק א': לבחור בשנת הבראה? בשנתיים האחרונות יש 9 קבוצות בליגת העל, כשבכל עונה קבוצות לאומית מוותרות על עליה או קבוצות ליגת על מוותרות על מקומן. בשבועות הקרובים יעלה תחקיר בשלושה חלקים, ובחלק הראשון פ"ת ונתניה רגע לפני שגורלן יוכרע מספרות על הקשיים והרצון לשרוד מאהבה לספורט.
"אישית" עם ליהי דורון
בכל שבוע נזכה להכיר קצת יותר "אישית" שחקנית אחרת מהליגות הישראליות, והשבוע - ליהי דורון(תחגוג מחר יום הולדת 23), גארדית הפועל פתח תקווה מליגת העל. מלבד היותה שחקנית כדורסל דורון, אוהבת לטייל בעולם ולבשל והיא סטודנטית למנהל עסקים ופרסום.
המשחק הורוד של האדומות
הרבלייף רמת השרון התקשתה במשך שלושה רבעים אך לבסוף ניצחה את הפועל פ"ת 63 - 56 במשחק הורוד, שנערך זו השנה השביעית ברציפות במטרה לקדם את המודעות לסרטן השד.
הגביע שוב צהוב
מכבי בנות אשדוד זכתה בתואר גביע המדינה לנשים בעונה השנייה ברציפות והוסיפה תואר שלישי רצוף לארון לאחר שהביסה את הפועל פתח תקווה בתוצאה 95 – 68. הפרש השיא במשחק עמד על 34 נקודות, ואשדוד שלטה בעניינים מהשנייה הראשונה. אשלי שילדס נבחרה לMVP של הגמר.
הערב: אשדוד רוצה גביע שני
הדאבליסטית שטרם הפסידה העונה תפגוש במעמד גמר גביע המדינה את הפועל פתח תקווה המפתיעה, ותנסה להגן על תוארה מהשנה שעברה. המשחק יתקיים כאמור בבית מכבי בראשל"צ, הכניסה חופשית, הוא יחל בשעה 17:45 (שידור ישיר בערוץ 1). ב15:00: גמר גביע נערות ב' ע"ש נילי נאתכו, ז"ל, בין מכבי ראשל"צ להפועל עמק יזרעאל
פתח תקווה בגמר, בקושי
הפועל פ"ת כבר הובילה ב21 הפרש בתחילת המחצית השנייה, רק כדי לראות את גליל עליון חוזרת בגדול למשחק ובסופו של דבר מפסידה בנקודה, 77 - 78.