המשחק הבא
 הפועל "מרנין" טבעון/מגידו :נגד
16/10/2012 :תאריך
ק.טבעון :אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

אליצור יבנה
No Picture Selected
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה הפועל כפר-סבא 76 - אליצור יבנה 88

טורניר ספסל: יבנה כבר בחצי
אליצור יבנה היא הקבוצה הראשונה המבטיחה את עלייתה לחצי גמר טורניר ספסל עם ניצחון צמוד 84:86 על הפועל באר טוביה. ובדיוק כמו בסיבוב הקודם מול הפועל לוד, יבנה הובילה בהפרשים גדולים לאורך מרבית המשחק ושרדה קאמבק אדיר של באר טוביה ברבע האחרון שכמעט וחולל מהפך. בשבת (21:00): מודיעין מגיעה ללב השרון.

רמה"ש לא מרימה ידיים
א.ס רמה" ש לא מוותרת על הפלייאוף העליון וגברה ללא תנאי על אליצור יבנה. במחצית הראשונה המשחק עוד היה צמוד, אלא שברבע השלישי מטווח שלשות של האורחים הביא לבריחה ולנצחון. יבנה ממשיכה להיות מתחת לקו האדום.

נצחון בכורה לצביקרה ירדן, עמי נאווי יאלץ לחכות
הפועל ר"ג/גבעתיים הפגינה הרבה אופי כשידעה לצאת מפיגור דו ספרתי ברבע השלישי וכפתה שתי הארכות בדרך לנצחון חשוב 104:108. מי שהסתבכה עוד יותר בתחתית היא אליצור יבנה ששוב פספסה משחק צמוד והפסידה 73:70 לגליל עליון שעושה צעד גדול לעבר הפלייאוף. המאבק בתחתית רותח.

הפסד כואב ליבנה, אשקלון ממשיכה להתרסק
שתי הקבוצות האחרונות בטבלה ממשיכות בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. אליצור יבנה רשמה הפסד אכזרי לעירוני ר"ג 84:77 אחרי שהובילה לאורך רוב המשחק. עמית תמיר קלע שלשה חשובה 40 שניות לסיום. רעננה התקשתה במשך 18 דקות בדרך לנצחון מוחץ על אשקלון.
מזל שיש אשקלון: יבנה יצאה מהמשבר עם נצחון משכנע
בטרם המחזור שתי הקבוצות החזיקו ברצף שלילי נוראי, אבל אליצור יבנה ידעה להתאושש עם נצחון על אשקלון המדרדרת שכבר אפשר לומר ירדה לליגה הארצית. ברנדון ווד נכנס לעניינים וקלע 31 נק', גסטון הוסיף 34 ויבנה מקווה לצאת לדרך חדשה.
צניחה חופשית: 98:76 למגדל העמק על יבנה
ריצת 18-0 בפתיחת המשחק בישרה את העתיד לבוא. האורחים מהצפון לא הביטו לאחור ודרסו את יבנה ללא תנאי. מגדל העמק השלימה נצחון חוץ שלישי רצוף ועשתה צעד משמעותי על עבר הפלייאוף העליון. מנגד, אליצור יבנה ממשיכה להדרדר.
באר שבע: יניב סולומון מצטרף
הקבוצה מבירת הנגב צירפה היום (רביעי) את יניב סולומון לאור הפציעות של אלעד הופמן ואוהד כהן. סולומון, שגדל במחלקת הנוער של ראשל"צ, עשה העונה את הפריצה ביבנה ויקווה לעזור לאדומים לעלות לליגת העל.
קרע במפשעה לליפשיץ, חצי ליגה מחפשת חיזוק
חוסר המזל הגיע גם לקרית אתא: ליאור ליפשיץ שנפצע ברבע הראשון השבוע ייאלץ להיעדר לפחות 6 שבועות, גיא אוד סובל מדורבן ברגל וייאלץ לנוח בתק' הקרובה. הרמת גניות מחפשות חיזוק, וגם גלעד קרני מועמד לנחות באחת הקבוצות אם לא יחתום בכרמל.
גליל עליון בלמה את ב"ש, כפ"ס לוהטת
הפתעת המחזור מגיעה מבירת הנגב: הפועל ב"ש ללא טמיר אריאלי רשמה הפסד ראשון מזה 8 מחזורים לאחר 84:75 לגליל עליון. כפ"ס ניצחה את יבנה המידרדרת 86:72, גלבוע/גליל ור"ג/גבעתיים התקשו במשחקי החוץ אך יצאו עם נצחון. רמה"ש ממשיכה במסע ההתאוששות. כל קבוצות החוץ ניצחו במסגרת המחזור.
זבנג וגמרנו: מחצית שניה נהדרת נתנה לקרית אתא נצחון
אליצור יבנה החזיקה מעמד רבע אחד לפני שקריצת אתא השתלטה על המשחק בדרך לנצחון משכנע 93:78. הצפוניים ניצחו את החצי השני 47:35 ועם 29 נק' של ג'ויינר ו-22 של גינת הפגינו עליונות בצבע.