המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל באר טוביה
המשחק האחרון - לאומית נשים

תוצאה הפועל באר טוביה 47 - אליצור נוה דוד רמלה 69

לאומית: באר טוביה שרדה
במשחק השלישי והמכריע, סיפקו נצרת ובאר טוביה קרב גדול על ההישארות ובסיומו אפשר לומר שני דברים, לשתיהן מגיע להישאר, אבל רק אחת יכולה וזו המנצחת בסיום, באר טוביה שידעה לשמור על היתרון שיצרה בפתיחה ונשמר עד לסיום. לנצרת נותר לקוות שלא יהיו 4 עולות בעונה הבאה ובכך תשרוד אף היא בלאומית, כיון שבשלבים רבים של העונה היתה ראויה לכך.

התחלה חדשה עם: הראל סלע
לא מעט שמות ופנים חדשות הצטרפו לליגה הלאומית הקיץ, בסך הכל 9 מאמנים יעמדו לראשונה בקריירה על הקווים בליגה לנשים. הראל סלע, אחד מהם ערך את טבילת האש הראשונה כבר בסוף העונה שעברה והשנה בנה את הקבוצה מחדש בנסיון לחזור לצמרת, זו הזדמנות ראשונה להכיר אותו.

גביע האיגוד: משחק ראשון מ-2
שימרית גיגי היתה גדולה על באר טוביה עם 28 נקודות (15 ברבע הראשון), אך דווקא חופית וקסלר עם שיא עונתי (17 נקודות), היתה שחקנית הקלאץ' הערב עם הסלים הגדולים במחצית השניה. גני תקווה נוסעות דרומה עם יתרון 12 נקודות. בצפון הרצליה התקשו מחצית אחת בעמק אך בסיום ניצחון חוץ בן 19 נקודות שצפוי להספיק לגמר.

לאומית נשים: ווינריות
כך אפשר לקרוא לשחקניות באר טוביה שבפעם השניה בגביע הצליחו לגבור על יריבה בדקות הסיום אחרי קאמבק גדול. במשחק העונה בליגה הלאומית, גברה גני תקווה על אס"א ירושלים ונותרה היחידה במאזן מושלם
לאומית נשים – משחקים מוקדמים
אליפויות אס"א, ליגת הנערות, ועוד אילוצים מיני אלה הביאו להקדמה של ארבעה משחקי ליגה. שלושה משחקים מהמחזור השלישי של הפלייאוף, ועוד אחד מהמחזור החמישי. סיקור כל המשחקים ,בפנים. שבוע טוב.
פתח תקווה מנצחת בתחילת הסיבוב השני
לאומית נשים סיבוב שני יצא לדרך הערב, במשחק מוקדם במחוז דרום. פתח תקווה בתצוגת על של כדורסל, ניצחה את באר טוביה, 75:61, במשחק שהיה כבר 30 הפרש.
חדשות לאומית נשים
בנות השרון החליפו בשבוע שעבר מאמן שכבר הספיק לנצח את נהריה. ובדרום באר טוביה החתימו את רותם פורת.
הפועל באר טוביה
עונת 2007/8 אוטוטו נפתחת, ופרוייקט "קבוצה ביום" חוזר. כאן באתר ננסה להביא לכם, את כל המידע הדרוש על כל קבוצה בליגה, וגם קצת מעבר. הפרוייקט נמשך עם באר טוביה.
מלפפוני לאומית: הצפוניות החדשות משתדרגות
קיץ חם בלאומית. בדרום, אינה בוטנקו חתמה בבאר טוביה. ובצפון העולות החדשות עם החתמות משמעותיות, מצהירות על כוונות רציניות בליגה.
גמר גביע האיגוד לנשים - ניצחון לחדרה
המשחק הראשון מבין שניים במסגרת גמר גביע האיגוד לנשים נערך הערב. חדרה ניצחה 66-56 את באר טוביה. דיווח בפנים