המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

מכבי תל כביר
המשחק האחרון - לאומית נשים

תוצאה מכבי גני תקווה 61 - מכבי תל כביר 72

עדי בן אשר- עובר למגרש של הגדולים
עדי בן אשר כבר נמצא מעל עשור בכדורסל הנשים, אך רוב הסיכויים שלא שמעתם עדיין את השם. מי שזכה באליפויות בליגה הארצית עם בני יהודה ואליצור יבנה וחתום על 2 עליות, עובר השנה, לראשונה לליגה הלאומית כדי להראות שגם בליגת המשנה לנשים יכול להוביל קבוצות למאבקי הצמרת. את האתגר מתחיל בתל כביר קבוצה שבשנתיים האחרונות סיימה מחתת לקו האדום ורוצה לחזור, כמו לפני עשור, לליגת העל.

תל כביר תמשיך בלאומית
עונת המלפפונים בליגות הנשים מספקת גם שינויים לא רק בסגל הקבוצות אלא גם במבנה הליגות ועד אמצע יולי צפויים עוד לא מעט שינויים כאלה. מי שפתחו את "העונה" הן תל כביר ורחובות. מכבי רחובות ויתרו על מקומן בלאומית ומכבי תל כביר שקיבלה את האפשרות להישאר עונה נוספת מימשה אותה. דורון הרשטט מונה למאמן.

אודליה מדמון חוזרת לאמן
מדמון, מאמנת בליגת העל בעבר הלא רחוק חוזרת לעמוד על הקווים אחרי שנת חופש. מדמון תאמן בעונה הקרובה את מכבי תל כביר.

לאומית נשים: מי האמין?
שרמת חן תגיע לאולמה של אליצור ותנקום על שתי התבוסות הקודמות ושתל כביר תגיע לבקעה ותנצח בדו ספרתי את מוליכת הליגה. ולמרות שנותר עוד חודש וחצי בלבד, מי יכול להמר על הרביעייה של הפיינל פור? ובתחתית: ציונטורוניקס מתקרבות לירידה, אך בליגה משוגעת שכזו כלום לא סגור. סיקור מלא של המחזור בראשון בשלב הבתים.
חדרה גברה על תל כביר
במשחק השלמה בליגה הלאומית, חדרה ניצחה את תל כביר. ליתר משחקי המחזור השביעי
סגל חדש לתל כביר
תל כביר החתימה מאמן חדש, שלוש זרות וארבע ישראליות לעונה הקרובה. הזרות המוכרות - דיונה ג'קסון וסוהיילי מונסאק.
ברוק ריבס כוכבת מחזור 16
מי? מלכת הסלים של הליגה. הסקוררית מתל כביר אמנם לא ניצחה אבל זוכה בתואר המצטיינת בחמישייה בעייתית משהו. לא יכלנו לבחור אף אחת מחולון ולכן אל ריבס מצטרפות שתיים מרמת חן, היחידה ברמלה שתפקדה, והסנטרית של נתניה. באפטר שוק, 'ספסל' משנה עמדה לגבי רמת חן, תוהה מה קרה לבוסמנית הכי טובה בליגה ומנדב עצות לערוץ הספורט.
שינויים בתל כביר
תל כביר החתימה זרה חדשה, הפורוורדית צ'ינאטה נסביט, והחליפה את המאמן שי ממן בירון בצלאל.
שינוי קונספציה בתל כביר
מכבי תל כביר, שהפסידה את שני משחקי הליגה שלה במעל 40 הפרש בממוצע וחטפה תבוסות גם בשמינית גמר הגביע, שיחררה את שתי הבוסמניות ואחת הזרות. לקבוצה תצטרף הרכזת האמריקאית שאנון האוול, וזרה נוספת ששמה יפורסם בקרוב.
תל כביר יוצאת לדרך
מכבי תל-כביר החתימה 2 זרות, 2 בוסמניות וארבע ישראליות צעירות ותקווה לשרוד בליגה העונה