המשחק הבא
 מכבי רמת גן/חן דרור :נגד
03/04/2012 :תאריך
כאוכב :אולם





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל כאוכב
המשחק האחרון - לאומית נשים

תוצאה אליצור נתניה 32 - הפועל כאוכב 58

מחר: סוף הסיבוב בלאומית נשים
מחר יסתיים הסיבוב הראשון בלאומית נשים, לאחריו תתפצל הליגה לבית תחתון ועליון. המחזור התחיל כבר בשבת אז גברה מעגן על אעבלין ובכך הבטיחה כי נהריה תשלים את מצבת קבוצות הפלייאוף העליון.

אעבלין ניצחה במשחק השלמה
אתמול התקיים משחק השלמה במסגרת המחזור השביעי בליגה הלאומית, אעבלין גברה על עמק יזרעאל, בתום משחק צמוד. במשחק אימון, מכבי תל כביר מליגת העל ניצחה את הפועל פתח תקווה מהלאומית.

בני יהודה מחזיקת גביע האיגוד
עוד הערב, ירושלים עולה ל1:0 בסידרה מול מעגן, וראשל"צ עולה ל1:0 על פתח תקווה אחרי מותחן. כלומר בפתיחת הפיינל-פור , הביתיות נשמרה. סיקור מלא של כל משחקי הערב, בפנים!

גביע האיגוד: הכל פתוח
בני יהודה ניצחה באעבלין, אבל רק בנקודה. המשמעות היא, הגומלין מתחיל כמעט בשיוויון, ובסיומו נדע מי תניף את הגביע.
הקבוצה החמה בלאומית- אעבלין
אל קבוצות הצמרת בליגה הלאומית הצטרפה העונה עירוני אעבלין. קבוצה ראשונה מהמגזר שהגיעה לפלייאוף העליון ולגמר גביע האיגוד, וכך בעיצומה של העונה, הקבוצה הבכירה של המגזר הערבי מתמודדת חזק על כל התארים בליגה. תכירו את הפועל עירוני אעבלין.
עירוני אעבלין בגמר גביע האיגוד
הפסד מינימאל בנקודה הערב ברמת השרון העלה את עירוני אעבלין לגמר גביע האיגוד, בעקבות הניצחון בשבע נקודות הפרש במשחק הראשון. הקבוצה מחכה כעת ליריבה שתקבע ביום שלישי במשחק בין בני יהודה למעגן מיכאל
אעבלין רוצה לכבוש את הצפון
את העונה שעברה אעבלין פתחה חלש, מה שסיבך אותה בתחתית. העונה, עם סגל מחובר שממשיך ברובו מהעונה שעברה, וחיזוק משמעותי מתחת לסלים, תאמינו או לא מזכירים במסדרונות הקבוצה את ליגת העל.
סיכום אירועי המשחק הפועל אעבלין- בנות השרון
המשחק בין הפועל אעבלין לבנות השרון היה אחד המשחקים המרתקים שהיו העונה בלאומית נשים. לצערנו, האירועים בסיומו- בדיוק כמו בתחילת השבוע גרמו לכולם להתעסק יותר בסיום מאשר במשחק.
פתח תקוה מחייכת בדרך לפגרה
במשחק השלמה למחזור ה-11 גברה הערב הפועל פתח תקווה על עירוני אעבלין
ניצחון שלישי הערב לתל כביר
במשחק השלמה שנערך הערב במחזור השלישי גברה מכבי תל כביר באעבלין על הפועל המקומית 85:45