המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל כפר-סבא
No Picture Selected
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה הפועל כפר-סבא 76 - אליצור יבנה 88

כפר סבא הביסה את עפולה
במשחק השלמה למחזור השני בלאומית אירחה הפועל עפולה, ששיחקה ללא דימיטריוס טרידוול הפצוע, את הפועל כפר סבא. במחצית הראה הלוח 59:34, לכפר סבא, שסיימה בניצחון סוחף - 95:60 וכבשה את המקום הראשון.

צעירים, מבטיחים

עם ברק דמציאן על הקווים, סגל ישראלי כמעט זהה לזה של העונה שעברה (בתוספת של מספר צעירים מוכשרים) ושני זרים חדשים ומבטיחים, הפועל כפר סבא פותחת את עונת 16-17 ושואפת להתקדם ולהגיע למקום גבוה יותר מזה שסיימה בו את עונת 15-16. ממשיכים עם פרויקט "קבוצה ביום".


מה- D-League לכפר סבא

הפועל כפר סבא עושה עוד צעד בדרך להשלמת סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה ומתחדשת באחד הזרים המסקרנים שישחקו בליגה בעונה הקרובה - דנזל לויגנסטון, ששיחק בעונה האחרונה בליגת הפיתוח של ה- NBA. לויגנסטון מצטרף לטרנס ווטסון שחתם בכפר סבא בשבוע שעבר.


שוב איתנו: טרנס ווטסון בכפר סבא

הפורוורד, שהעפיל עם קריית גת לליגת העל לפני שנתיים, חוזר ללאומית ומצטרף לקבוצה של ברק דמציאן אחרי עונה נהדרת בפינלנד. הפועל באר שבע מעבה את הקו האחורי ומצרפת את אלכס צ'רנוביץ'.

כהן סבן נשאר בכפ"ס, שגיב דוד עולה לאתא

שניים מהצעירים המוכשרים בליגה סימנו לעצמם מטרות לעונה הקרובה. עדי כהן סבן ינסה להוביל את הפועל כפר סבא כמה שיותר גבוה לפני שהוא קופץ למדרגה הבאה. שגיב דוד מצטרף לסגל הנהדר שהולך ונבנה בקריית אתא, ששוב - מכוונת ללכת עד הסוף.

לאומית: מגדל העמק בדרך לפלייאוף
הקבוצה של דוד אלהרר גברה על כפ"ס 71:87 אבל פספסה הזדמנות לעבור אותה בטבלה כשפספסה בנקודה את ההפרש מהמשחק הקודם. רמה"ש לא מרימה ידיים עם נצחון על יבנה, הוד"ש מחוץ לפלייאוף אחרי הפסד צמוד לקרית אתא. גלבוע/גליל שמרה על הפסגה ועירוני ר"ג המשיכה לנצח.
גלבוע/גליל לא ריחמה על כפ"ס בדרך לפסגה
הפועל גלבוע/גליל חסרה את גיא דותן אבל ידעה לעשות לעצמה חיים קלים עם נצחון משכנע על הפועל כפ"ס 65:93 וניצלה את ההפסד של קרית אתא. למרות ההפסד, הירוקים נמצאים בעמדה טובה לפלייאוף ושמרו על המקום השביעי. דין ודברים במהלך המשחק בין דמציאן לריילי דיאנג'לו, שוכמן היה רחוק אסיסט מטריפל-דאבל.
התשיעי בדרך לשמיני
נצחון תשיעי העונה של הפועל כפ"ס בדרך להבטחת המקום השמיני. הקבוצה של ברק דמציאן ניצחה את הרבע האחרון 10-29 בדרך ל-61:81 על רמה"ש שנותן לה יתרון גדול בקרב על הפלייאוף. משחק נהדר נוסף לעדי כהן סבן. דמציאן: "עברנו מבחן מנטאלי".
כמו בכל עונה: 63:60 ענק לכפ"ס בקרית אתא
בשנים האחרונות זה הפך להרגל: הפועל כפ"ס מצליחה להפתיע את קרית אתא לפחות פעם אחת במהלך העונה ואחרי שבסיבוב הקודם היתה קרובה היום זה הגיע. ורנון טיל השתלט על המשחק כבר מהפתיחה ומלבד ג'וליאן מילס אף אחד בקרית אתא לא הופיע בדרך להפסד כואב שכנראה סוגר את המאבק על המקום הראשון.
סוף סוף: נצחון ביתי לכפ"ס על גליל עליון
הפועל כפ"ס עשתה הערב צעד חשוב במאבק הכניסה לפלייאוף העליון עם נצחון 78:88 על גליל עליון. החניכים של ברק דמציאן ברחו ברבע האחרון וכבר עלו ליתרון של 17 נק'. דניאל דנינו במשחק נהדר יספק 26 נק' באחוזים גבוהים.