המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

מכבי רחובות
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה מכבי הוד השרון 85 - מכבי רחובות 79

נס ציונה מחזיקת גביע הלאומית
עירוני נס ציונה זכתה בתואר הראשון של העונה עם ניצחון 65:78 על מכבי רחובות. הרבע הראשון היה צמוד, אבל לאחריו נס ציונה השתלטה על המשחק ופתחה פער דו ספרתי עליו שמרה עד הסיום. גיל אמיתי הצטיין בשורות נס ציונה עם 14 נק', מרקיז אדיסון הוביל את רחובות עם 20.

גביע הלאומית: הערב גמר

בין כל העדכונים וה"קבוצות ביום", טורניר "ספסל" בליגה הארצית, גביע "ווינר" בליגת העל, חדשות אחרונות, פרסומים זרים וראש השנה: הערב יש גמר גביע. מכבי רחובות, העולה הטרייה מהארצית מול עירוני נס ציונה, היורדת מליגת העל, לקרב ישיר על גביע הלאומית.


גביע הלאומית: רחובות ונס ציונה בגמר
הפתעה בחצי גמר גביע הלאומית: מכבי רחובות, להזכירכם העולה החדשה, גברה בבית על עירוני קרית אתא 71:83. בגמר תפגוש רחובות את עירוני נס ציונה שניצחה 74:81 את הפועל עפולה אחרי משחק צמוד. גמר פיקנטי ביותר מחכה לנו כששתי הקבוצות שיפגשו ביום חמישי הקרוב יפגשו גם שבוע אחרי במסגרת המחזור הראשון של הליגה.

לא על המדע לבדו

נציגת עיר המדע והעולה החדשה לליגה יותר משמחה להיות כאן. ברחובות ניסו הרבה זמן לחזור לליגה של הגדולות, ואחרי אינספור נסיונות ויותר מדי כשלונות שכללו שהות ארוכה מדי בארצית ואפילו "ירידה" אחת לליגה א' - הצליחו ממש ברגע האחרון להשיג את הכרטיס הבודד של המחוז הדרומי ללאומית, והם נחושים להראות לכולם שהם כאן כדי להישאר.

ארצית דרום: מתחילים לראות צמרת
גם קבוצות הארצית מתחילות להתחמש: אם חשבתם שהעונה שעברה הייתה השיא, אולי תראו עוד אחד כזה כבר בזו הקרובה. אליצור רמלה, מכבי בת ים ומכבי רחובות כבר סימנו לעצמן יעד. והתחילו לעבוד.
מבחנים: חיפה פתחה בסערה
הפועל חיפה לא התקשתה בבית מול מגידו וגברה עליה 86:68 בפתיחת משחקי המבחן בצפון. גם בדרום נציגת הארצית ירדה מנוצחת, אחרי הפסד 86:72 לבת ים. המשחקים ממשיכים בשני.
מתן מרציאנו חתם ברחובות
מתן מרציאנו (22, 1.96) סיכם אמש את תנאיו וישחק בעונה הקרובה במכבי רחובות אותה מאמן רוני צוקרמן. אורי סער (25, 1.87) חתם בכפר יונה, החתמות גם במעלה אדומים, גבעת שמואל וגדרה.