המשחק הבא
 הפועל פתח תקווה :נגד
05/03/2013 :תאריך
כפר בלום :אולם





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל גליל עליון
המשחק האחרון - לאומית נשים

תוצאה הפועל גליל עליון 68 - הפועל נהריה 61

בגליל עליון רוצים לחזור לצמרת
עם מאמן חדש על הקווים ולא מעט החתמות חדשות ופנים ישנות ומוכרות, גליל עליון רוצה לחזור לפלייאוף העליון.

משחק שרשרת: הבחירה של דרור מייברג
"שישי ב-6" בחופשה ויחזור במהדורה מיוחדת ליום עצמאות. בינתיים... משחק השרשרת השבועי שבו שחקנית בוחרת שחקנית בוחרת שחקנית שאיתה הכי נהנתה לשחק, ממשיך. אחרי שדר שנפ בחרה את דרור מייברג זו בחרה את נועה רודה שתורה לבחור יגיע בשבוע הבא. (השרשרת כולה בפנים)

משחק שרשרת: הבחירה של דר שנפ
משחק השרשרת השבועי שבו שחקנית בוחרת שחקנית בוחרת שחקנית שאיתה הכי נהנתה לשחק, ממשיך. אחרי שענבר לברון בחרה את דר שנפ זו בחרה את דרור מייברג שתורה לבחור יגיע בשבוע הבא. (השרשרת כולה בפנים)

110 נק' בדרך לגמר
אין הרבה משחקים או תוצאות בעלות פוטנציאל להיכנס להיסטוריה, בטח לא בליגה הלאומית לנשים. אתמול אולי היתה אחת כזו. עמק יזרעאל אירחה את פיינליסטית העונה שעברה עם יתרון שביר של 2 נקודות מהמשחק הראשון וברבע בלתי נשכח של 42-8, התחילה אולי דרך לקידמת הבמה של הכדורסל הישראלי. כרגע, זה סידר להן העפלה לגמר גביע האיגוד.
התחלה חדשה: שגיא רטנר מאמן הגליל
לא מעט שמות ופנים חדשות הצטרפו לליגה הלאומית הקיץ. בשבוע הקרוב, אתר ספסל יביא את השמות והפנים של מי שיעשו את העונה הקרובה בליגה הלאומית. מאמנים חדשים, קבוצות חדשות ואיחודים. חודש וחצי לתחילת האימונים, מעלים הילוך. בגליל עליון עושים מתיחת פנים, עם מאמן חדש, צוות מקצועי שונה וגם תפיסה של קולג' בצפון שילוב של כדורסל ולימודים.
ירושלים דאבליסטית! - אחרי הארכה , הצלחת אדומה
אס"א ירושלים הראתה היום עד כמה היא קבוצה גדולה והמשמעות של דאבליסטית, כשנגד גליל עליון בכושר טוב, אולם מלא בקהל מקומי ושיפוט שלא הקל עליה, הצליחה לנצח ניצחון הירואי אחרי הארכה ולהניף את הצלחת שמשלימה את הסט לגביע. דאבל לעולה החדשה לליגת העל מעיר הבירה.
לאומית: גמר כהלכתו
דרמה גדולה, מהפכים, המון אגרסיביות ולא מעט קהל שעלה לבירה במוצאי השבת, כולל כמה עשרות מהגליל ובסיום מדהים ירושלים שמרה על הביתיות ועלתה ליתרון 1-0 בסדרה. המשחק השני בגליל, ביום חמישי 8/5, 19:00
גליל עליון חוזרת לליגת העל
אחרי עונת הפסקה בלאומית, גליל עליון גברה הערב 73:53 על מכבי רעננה והעפילה לליגת העל. אם נסתכל על ההיסטוריה, השלב הבא כנראה זכייה באליפות. סדרת הגמר תתחיל במוצ"ש 21:00, באולם "קוסל" בירושלים. אחרי שהשיגו עליה, עכשיו משחקים על צלחת.
"תפקידו של שופט" / עינת קורן
עינת קורן, מנהלת קבוצת הפועל גליל עליון, בטור שמסכם את החוויות ממשחק גמר גביע האיגוד. על שופטים שעם או בלי כוונה גונבים את ההצגה מהכוכבות האמיתיות של מעמד גמר הגביע- השחקניות. תגובתו של תגובתו של ראובן וירודניק, יו"ר איגוד השופטים, טרם התקבלה.
21 נקודות יתרון
במשחק הראשון של סדרת גמר גביע האיגוד גברה אס"א ירושלים על הפועל גליל עליון 76-55. ירושלים שהיתה עדיפה במשך 3 רבעים על היריבה כבר הוליכה ביתרון 18, לפני שהגיעו כל אותן החלטות שיפוט שהפריעו לירושלים להשיג את ההפרש באמצעות כדורסל נטו (מוזמנים לקרוא את הטור של עינת קורן). משחק הגומלין בתאריך 10/4.