המשחק הבא
  :נגד
:תאריך
:אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל SP ת"א
No Picture Selected
המשחק האחרון - ליגת על גברים

תוצאה הפועל SP ת"א 83 - הפועל בנק יהב ירושלים 70

דמונטז סטיט נמצא מת בביתו

הלם בעולם הכדורסל. דמונטז סטיט, אחד הזרים המזוהים עם הפועל תל אביב בשנים האחרונות נמצא הבוקר מת בביתו. קורי קאר, חברו לימים בתל אביב: "זהו יום עצוב לכולנו. תהיו אסירי תודה על החיים והבריאות שקיבלתם ותזכרו שתמיד יכול להיות גרוע יותר".


על: שגרה בתחתית, סנסציה בצמרת
עירוני נהריה ניצחה עם הבאזר את מכבי תל אביב 85:86. הפועל חולון הפסידה להפועל תל אביב 85:90. ירושלים פירקה את קריית גת 97:65 ונס ציונה ממשיכה להסתבך עם הפסד 67:77 להפועל ת"א.

על: נאור עם הבאזר
שלשה שלמתן נאור סידרה להפועל תל אביב ניצחון על מכבי קריית גת 78:81. במשחק נוסף ניצחה עירוני נס ציונה את מכבי ראשון לציון 89:90 בהארכה.

על: לא רק נייט רובינסון
הגארד החדש של הפועל תל אביב היה הקלע הבולט של קבוצתו, ואחד השחקנים המשמעותיים בניצחון של האדומים על מכבי ראשון לציון 94:103.
הדרבי אדום
לצד מהומות מחוץ לאולם, הדרבי התל אביבי סיפק עוד הצגה של הפועל ת"א שדרסה את מכבי ת"א בדרך לניצחון 84:68 שהגיע אפילו עם בונוס בדמות המקום השמיני. מכבי ת"א ששוב הציגה משחק חלש שקטע רצף ניצחונות בישראל, תסיים את הסיבוב במקום השני. במשחק נוסף - סל ניצחון של גוני יזרעאל המשיך את רצף הניצחונות של חולון, 84:86 מול קרית גת.
על: עד הסוף המר
הפועל חולון ניצחה במותחן אדיר את הפועל תל אביב 83:84, במשחק שמסבך את האדומים בתחתית, ונותן קצת אוויר לנשימה לקבוצה של דן שמיר.
על: במילה אחת, טבח
מכבי חיפה לא ריחמה על מכבי תל אביב האומללה, והשפילה אותה 56:91 כשההפרש כבר הגיע ל40. הפועל תל אביב כבר הייתה בדרך לעוד הפסד בליגה, אך התעשתה במחצית השנייה, וניצחה את בני הרצליה 89:90.
על: ואז הגיע הרבע הרביעי
שני משחקים צמודים הוכרעו בדקות האחרונות של המשחק, כאשר הפועל תל אביב מנצחת את מכבי אשדוד 73:89, ואילו הפועל אילת את מכבי קריית גת 73:74.
ליגת העל: החיים אחרי הקלאסיקו
הפועל תל אביב ממשיכה עם המומנטום שלה משבוע שעבר כאשר ניצחה 74:85 את מכבי חיפה. הפועל חולון הושפלה על ידי מכבי אשדוד 68:94. בני הרצליה ניצחה את עירוני נס ציונה 92:95, ועירוני נהריה את הפועל אילת 78:65.
כמו אוויר לנשימה
הפועל תל אביב גברה במשחק חוץ קשה על עירוני נהריה, 71:63 במסגרת משחקי המחזור ה15 של ליגת העל. הניצחון מוריד את מפלס הלחץ של האדומים במעט, לפחות במחזור אחד.