המשחק הבא
 הפועל "מרנין" טבעון/מגידו :נגד
23/10/2012 :תאריך
כפר בלום :אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

הפועל גליל עליון
No Picture Selected
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה הפועל גליל עליון 78 - מכבי קרית מוצקין 86

ספסל: הפודקאסט
העונה נגמרה בליגה הלאומית ואיתה אלופה חדשה שעולה בפעם הראשונה בהיסטוריה לליגת העל. אוהד כהן הקפטן של הקבוצה ניסה לספר קצת על החגיגות, על מה שקרה במשחק האחרון ובאופן כללי על היסטוריה שהפועל באר שבע עשתה. בנוסף אלירן כהן (עורך ספסל) ואוהד באר שבע שנסע איתה השנה לכל המשחקים דיברו על התחושות בעיר ועל מה הולך להיות בליגת העל.

קריית גת מתחמשת: רות'בארט וספיר מצטרפים
היורדת הטרייה מליגת העל צרפה לשורותיה שני יוצאי ליגת העל שצפויים להוביל אותה בעונה הקרובה: הסנטר רוברט רות'בארט והפורוורד אלון ספיר. בימים הקרובים צפוי להגיע גם רכז ישראלי מוביל.

יוצאים לדרך: נקבע לוח המשחקים
היום בצהריים נערכה הגרלת לוח משחקי הליגה הלאומית לעונה הקרובה, כשמחזור הפתיחה צפוי לספק לנו לא מעט משחקים מעניינים. גם הגרלת משחקי הסיבוב הראשון בגביע המדינה לא תותיר אתכם משועממים - כל הפרטים בפנים.

זר ראשון לגליל: ברנדון אדוארדס
הקבוצה של אבישי גורדון ממשיכה להגביר קצב לקראת העונה הקרובה ומצרפת לשורותיה את הסנטר האמריקאי ברנדון אדוארדס ששיחק אשתקד בפינלנד.
סוף לסאגה: רועי חגאי בק"ג

אחרי שבועות של חוסר ודאות, העננה סביב עתידה של קריית גת חלפה. היורדת מליגת העל תשחק בעונה הקרובה בלאומית, ומינתה אמש באופן רשמי את רועי חגאי למאמנה בעונה הקרובה. יו"ר הקבוצה, כפיר סויסה: "נבנה קבוצה חזקה".

מה הקשר בין איילון, ביירות ויובל זוסמן?
מא' ועד ת'. כתבי ספסל אספו וליקטו עבורכם את הפרשיות הכי לוהטות שסיפקה הליגה הלאומית השנה וקיבצו אותן תחת מילון הליגה הרשמי. לגזור ולהשתמש.
מאחורי הספסל: רכבת ההפתעות

איזה שיא שלילי השוו השבוע שתי קבוצות בשני משחקים שונים לחלוטין? מי היא, נכון להיום, אלופת הסיבוב השני בליגה? עד כמה מרשימה בחריגותה הייתה ההופעה של רמת גן / גבעתיים? ועד כמה הייתה הריצה של עפולה במשחק נגד רמת השרון? מי מאיים על אילן נניקשוילי בטבלת מלך האסיסטים? כמה תופתעו לשמוע ששניים מהכוכבים הגדולים של הליגה רשמו השבוע שיא קריירה? ומה בין טל דן, מכבי תל אביב, והמאבק על העלייה לליגה הלאומית? סיכום המחזור ה- 23.

לאומית: שוהם התפטר מחיפה, אופטימיות בעפולה
שקד שוהם, שהוביל את הפועל חיפה ללאומית בעונה שעברה, הודיע הבוקר על התפטרותו מאימון הקבוצה. עומר טל והפועל עפולה שומרים על אופטימיות, בהפועל ר"ג יאלצו להסתדר ללא יוני ניר בתקופה הקרובה, בעירוני ר"ג - ללא ארון בראון וג'רמיין הול, ובמנהלת הליגה מחפשים חלופה לאירוע האולסטאר, שבהתאם להחלטה שהתקבלה בסיום העונה שעברה - לא יתקיים השנה.
לאומית: מהפך בצמרת
הפועל רמת גן גבעתיים במחצית שנייה אדירה היממה את נס ציונה. באר שבע קפצה על ההזדמנות והשתלטה על המקום הראשון. רחובות גדרה ניצחון נגד עירוני ר"ג, כפר סבא עשתה את אותו הדבר נגד עפולה. נצחונות גם לקריית אתא, מגדל העמק ורעננה. דיווחים מתעדכנים.
לאומית: ר"ג/גבעתיים הביסה, ב"ש ניצחה בהארכה
משחק נהדר של יוני ניר ב"זיסמן" נתן לאדומים ניצחון ענק על עפולה. מגדל העמק ניצחה במשחק המרכזי את קריית אתא בחוץ, גליל עליון הביסה את כפ"ס עם עוד הצגה של ג'רמיין ג'ורדן, וב"ש/בני שמעון נזקקה להארכה בכדי לנצח את רחובות. בקרב ה"עירוני", רשמה ר"ג הפסד שישי ברציפות לנס ציונה, ודרבי השרון הלך צמוד צמוד עד הסיום הדרמטי, כשהוד"ש יוצאת עם ידה על העליונה.