המשחק הבא
 מכבי יסמין ראשון לציון :נגד
05/04/2005 :תאריך
יגאל אלון :אולם






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

עירוני "דיזינגוף סחר" נס ציונה
No Picture Selected
המשחק האחרון - לאומית גברים

תוצאה עירוני "דיזינגוף סחר" נס ציונה 81 - הפועל עפולה 68

זר חדש לנס ציונה: ג'רמיין ביל

בילי מקשפרד שילם את מחיר חוסר ההצלחה של נס ציונה ופינה את מקומו לטובת הגארד ג'רמיין ביל, שמגיע מהליגה האוסטרלית. יניב מזרחי, יו"ר נס ציונה: "בילי שחקן מצוין, אך היינו חייבים לשנות קונספציה". הבכורה של ג'רמיין ביל - ביום שלישי הקרוב בקונכייה.


לאומית: ניצחון בכורה להפועל חיפה
הקבוצה שחזרה העונה ללאומית גברה 67:85 על מגדל העמק, נס ציונה הביסה את הפועל רגבעתיים 76:62, רעננה הביסה את גליל עליון 66:80. הפסד שני לקרית אתא, 66:71 מול רמה"ש, ניצחון ראשון גם לעירוני ר"ג, 77:74 מול רחובות, ולהפועל ב"ש, 64:81 מול מכבי הוד"ש.

נס ציונה מחזיקת גביע הלאומית
עירוני נס ציונה זכתה בתואר הראשון של העונה עם ניצחון 65:78 על מכבי רחובות. הרבע הראשון היה צמוד, אבל לאחריו נס ציונה השתלטה על המשחק ופתחה פער דו ספרתי עליו שמרה עד הסיום. גיל אמיתי הצטיין בשורות נס ציונה עם 14 נק', מרקיז אדיסון הוביל את רחובות עם 20.

גביע הלאומית: הערב גמר

בין כל העדכונים וה"קבוצות ביום", טורניר "ספסל" בליגה הארצית, גביע "ווינר" בליגת העל, חדשות אחרונות, פרסומים זרים וראש השנה: הערב יש גמר גביע. מכבי רחובות, העולה הטרייה מהארצית מול עירוני נס ציונה, היורדת מליגת העל, לקרב ישיר על גביע הלאומית.

גביע הלאומית: רחובות ונס ציונה בגמר
הפתעה בחצי גמר גביע הלאומית: מכבי רחובות, להזכירכם העולה החדשה, גברה בבית על עירוני קרית אתא 71:83. בגמר תפגוש רחובות את עירוני נס ציונה שניצחה 74:81 את הפועל עפולה אחרי משחק צמוד. גמר פיקנטי ביותר מחכה לנו כששתי הקבוצות שיפגשו ביום חמישי הקרוב יפגשו גם שבוע אחרי במסגרת המחזור הראשון של הליגה.
על: נאור עם הבאזר
שלשה שלמתן נאור סידרה להפועל תל אביב ניצחון על מכבי קריית גת 78:81. במשחק נוסף ניצחה עירוני נס ציונה את מכבי ראשון לציון 89:90 בהארכה.
על: כל יום הפתעות
עירוני נס ציונה ניצחה במשחק חוץ קשה את מכבי ראשון לציון 83:89 עם 19 נקודות של יובל נעימי. במשחק השני שהתקיים הערב, טישמן (20 נקודות) ודלייני (27 נקודות) עזרו לקריית גת להפתיע את מכבי אשדוד 84:88
ליגת העל: אין נסים בחנוכה
מכבי ראשון לציון עם משחק נהדר של שון דוסון ומארק ליונס ניצחה את מכבי חיפה 73:83, מכבי ת"א הביסה את אילת 69:96. נס ציונה הרסה לנהריה את הרץ עם ניצחון ביתי 77:87.
יוגב האומה
שלשה של יוגב אוחיון (21 נקודות ושבעה אסיסטים), שבע שניות לסיום, מנעה ממכבי ת"א מבוכה גדולה בפתיחת הפלייאוף וסידרה לה 88:89 קשה על עירוני נס ציונה.
מתקרבים למקום הראשון
מכבי ת"א הפצועה שוב לא הרשימה, אבל חזרה לנצח ועם 74:86 ביתי על נס ציונה, היא זקוקה לניצחון אחד כדי להבטיח את אליפות העונה הרגילה. דווין סמית' הצטיין עם 19 נקודות ו-12 ריבאונדים.